G-Star RAW lanceert exclusieve city rides
- Food-en-retail
- 10 aug 2022 @ 12:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 aug 2022 @ 12:30
- Sjaak Hoogkamer
G-Star RAW heeft samen met de zogenoemde Super73-teams fietsprogramma’s samengesteld om fans van het denim merk de steden New York, Berlijn, Tokio, Kaapstad en Rotterdam op een bijzondere manier te laten ontdekken. Elke groep lokale creatievelingen maakt namelijk een speciale gids van hun stad.
Super73 is opgericht in 2016 en is gevestigd in Californië. Het merk loopt volgens G Star 'voorop als het gaat om het herdefiniëren van de elektrische motorindustrie.'
De teams van Super73 onthullen volgens het kledingmerk tijdens hun toer de best bewaarde geheimen van de stad: van uitkijkpunten tot onbekende plekken om te feesten. Ze rijden van het ene avontuur naar het andere op hun Super73-fietsen. Marzy Lovejoy, een zangeres, model en schrijfster uit New York, is een van de talenten waarmee wordt samengewerkt. Lovejoy's fietsgemeenschap groeide fors nadat zij startte met de organisatie van fietstochten om zwarte vrouwen te ondersteunen. Voor deze samenwerking showt zij – samen met haar squat - haar favoriete plekken in the Big Apple.
Voor deze samenwerking ontwierpen G-Star en Super73 een limited edition fiets, uitgevoerd in diverse metaalsoorten en groentonen, uit het G-Star kleurenpalet. Daarnaast lanceert G-Star een bijbehorende fietstas in raw denim in gelimiteerde oplage. Het ovale ontwerp kan worden vastgemaakt aan verschillende onderdelen van de fiets of cross body gedragen worden.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo lanceert Deep screen - 3D retailmedia
- Albert Heijn introduceert AH Voordeelshop.nl
- [marketeer 200] Chiel van Leeuwen - Bijenkorf
- Subways Royal Submarines duiken weer op tijdens Koningsdag
- [marketeer 201] Niels van den Bergh - oprichter Mintblue
- Column Wat leren we van de Chinese e-commerce giganten?
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Oreo is populairste Insta-snack in... 08-05-2024
- Verkoop Blokker van de baan06-05-2024
- Campagne voor nieuwe smaken... 06-05-2024
- DOSSIER MERKENBOUWEN - De kant van... 06-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 06-05-2024
- [marketeer 201] Niels van den Bergh... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing