G-Star RAW lanceert exclusieve city rides
- Food-en-retail
- 10 aug 2022 @ 12:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 aug 2022 @ 12:30
- Sjaak Hoogkamer
G-Star RAW heeft samen met de zogenoemde Super73-teams fietsprogramma’s samengesteld om fans van het denim merk de steden New York, Berlijn, Tokio, Kaapstad en Rotterdam op een bijzondere manier te laten ontdekken. Elke groep lokale creatievelingen maakt namelijk een speciale gids van hun stad.
Super73 is opgericht in 2016 en is gevestigd in Californië. Het merk loopt volgens G Star 'voorop als het gaat om het herdefiniëren van de elektrische motorindustrie.'
De teams van Super73 onthullen volgens het kledingmerk tijdens hun toer de best bewaarde geheimen van de stad: van uitkijkpunten tot onbekende plekken om te feesten. Ze rijden van het ene avontuur naar het andere op hun Super73-fietsen. Marzy Lovejoy, een zangeres, model en schrijfster uit New York, is een van de talenten waarmee wordt samengewerkt. Lovejoy's fietsgemeenschap groeide fors nadat zij startte met de organisatie van fietstochten om zwarte vrouwen te ondersteunen. Voor deze samenwerking showt zij – samen met haar squat - haar favoriete plekken in the Big Apple.
Voor deze samenwerking ontwierpen G-Star en Super73 een limited edition fiets, uitgevoerd in diverse metaalsoorten en groentonen, uit het G-Star kleurenpalet. Daarnaast lanceert G-Star een bijbehorende fietstas in raw denim in gelimiteerde oplage. Het ovale ontwerp kan worden vastgemaakt aan verschillende onderdelen van de fiets of cross body gedragen worden.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hema meldt opnieuw stijging omzet en winst
- Rhandy Biemans van Lu: 'Het is belangrijk dat ik een grote...
- [onderzoek] Plantbased in vleesschap Lidl doen verkopen stijgen
- [column] Ontkoking
- Albert Heijn lanceert online omgeving voor gezonde leefstijl
- Klepper en Klepper introduceert drop met echte koffie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- HelloFresh en Efteling maken koken... 29-05-2024
- Onderzoek Adyen 1 op de drie... 29-05-2024
- Jumbo-ceo Ton van Veen werkt nieuwe... 28-05-2024
- Klepper en Klepper introduceert drop... 27-05-2024
- Hema meldt opnieuw stijging omzet en... 24-05-2024
- [onderzoek] Plantbased in vleesschap... 23-05-2024
MarketingTribune Events
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing