Nieuwe merkidentiteit SAN
- Design
- 23 mei 2024 @ 09:58
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 mei 2024 @ 09:58
- Sjaak Hoogkamer
The Others heeft in samenwerking met Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) de bestaande SAN identiteit aangepast.
Volgens het bureau is een ‘een eigentijdse verandering gerealiseerd die de merkbeleving naar een hoger niveau tilt.’
Het oude design van SAN kon volgens The Others extra impact en eigenheid gebruiken. Daarom is het kleurenpalet geoptimaliseerd met een krachtigere kleurstelling met meer eigenheid. Ook is er meer aandacht voor de vormgeving vanuit de vorm van het Accent om meer uniformiteit en onderscheidend vermogen te creëren.
Deze vernieuwde stijl is volgens SAN ‘consistent doorgevoerd in de belangrijke touchpoints, waaronder social media, mailings, (online) advertising en nieuwsbrieven.’
Credits
SAN Jeroen van den Brink, Bo Kant-Hessels
Creatief bureau The Others
Creatie & Design Mandy van Montfoort, Chris Visser
Account Melanie Rubingh
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Protest sportswear: kunst en sport14-06-2024
- Nieuwe merkidentiteit SAN23-05-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing