Nieuwe merkidentiteit SAN

Nieuwe merkidentiteit SAN
  • Design
  • 23 mei 2024 @ 09:58
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

The Others heeft in samenwerking met Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) de bestaande SAN identiteit aangepast.

Volgens het bureau is een ‘een eigentijdse verandering gerealiseerd die de merkbeleving naar een hoger niveau tilt.’

Het oude design van SAN kon volgens The Others extra impact en eigenheid gebruiken. Daarom is het kleurenpalet geoptimaliseerd met een krachtigere kleurstelling met meer eigenheid. Ook is er meer aandacht voor de vormgeving vanuit de vorm van het Accent om meer uniformiteit en onderscheidend vermogen te creëren.

Deze vernieuwde stijl is volgens SAN ‘consistent doorgevoerd in de belangrijke touchpoints, waaronder social media, mailings, (online) advertising en nieuwsbrieven.’

Credits

SAN                          Jeroen van den Brink, Bo Kant-Hessels

Creatief bureau         The Others                 

Creatie & Design       Mandy van Montfoort, Chris Visser

Account                     Melanie Rubingh

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken