Enterprise Car Sharing & Rental hoofdsponsor van BNR Sportzomer

Enterprise Car Sharing & Rental hoofdsponsor van BNR Sportzomer
  • Sponsoring
  • 12 jun 2024 @ 14:00
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De Nederlandse tak van autoverhuurder Enterprise is van medio juni tot half augustus hoofdsponsor van de BNR Sportzomer. Samen met de autoverhuurder pakt het radiostation tweemaal daags uit met een EK Update en het dagelijkse live programma BNR Olympische Zaken.

Vanaf vrijdag 14 juni verzorgt Duitsland-correspondent Derk Marseille de EK Update in het programma De Ochtendspits. Vier weken lang maakt hij vanuit de speelsteden van het Europees Kampioenschap dagelijks reportages en interviews over zaken die niets, maar ook álles met voetbal te maken hebben. Aan bod komen onderwerpen als leiderschap, logistiek, mobiliteit en politieke verhoudingen in de regio’s waar gevoetbald wordt. Geen analyse van de rode kaart in blessuretijd, maar wel van al hetgeen er speelt in en om de tien Duitse speelsteden.

Dagelijks live
De laatste uitzending van de EK Update is op vrijdag 12 juli. Twee weken later start op 26 juli de eerste live uitzending van BNR Olympische Zaken. Sportverslaggeefster en columniste Diana Kuip presenteert samen met sportmarketeer Bob van Oosterhout elke dag vanuit het Scheepvaartmuseum in Amsterdam. Daar vindt dan tevens het Olympische event van roeibond KNRB en het Watersportverbond plaats. Diana en Bob ontvangen tijdens de Olympische Spelen twee weken lang gasten die hun visie geven op de gebeurtenissen in Parijs en op sport en business in het algemeen.

Grote sportsponsor
CEO Thomas Wolters van Enterprise Car Sharing & Rental is zeer verheugd over de samenwerking met BNR: ‘Wij zijn al sinds jaar en dag actief in de sport en dan met name als partner van de UEFA Europa League en van Ajax. Met de BNR Sportzomer kunnen we onze signatuur ook buiten het reguliere voetbalseizoen doortrekken en onze positie als grootste autoverhuurder ter wereld bij de zakelijke doelgroep benadrukken.’
BNR-hoofdredacteur Marc Adriani: ‘De komende weken zullen veel mensen in de ban zijn van het EK Voetbal en de Olympische Spelen. Het is mooi dat we hier op een typische BNR-manier aandacht aan kunnen geven met mooie reportages en een prachtig dagelijks programma.’

Foto: v.l.n.r.: Marc Adriani, Bob van Oosterhout, Diana Kuip en Thomas Wolters.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken