Team Dsm-firmenich PostNL werkt samen met Kinderpostzegels

Team Dsm-firmenich PostNL werkt samen met Kinderpostzegels
  • Sponsoring
  • 11 jun 2024 @ 14:06
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

PostNL en Kinderpostzegels bundelen hun krachten om Nederlandse kinderen te steunen. PostNl zet het door haar gesponsorde wielerteam Dsm-firmenich in voor schoolbezoeken door de wielrenners én om kinderfietsen te doneren.

Elke dag staan honderdduizenden Nederlandse kinderen voor uitdagingen zoals armoede, eenzaamheid of problemen thuis. Kinderpostzegels biedt deze kinderen een veilige basis, steun en aandacht. Veerkracht wordt gezien als een persoonlijke superkracht die je helpt in moeilijke situaties, zo blijkt uit de in mei gestarte campagne 'Samen geven we kinderen superkracht'. Superkracht is voor wielrenners ook geen overbodige luxe: wielrennen bestaat immers uit vallen en opstaan, niet opgeven in moeilijke situaties en elkaar helpen. In team Dsm-firmenich PostNL rijden renners zoals Fabio Jakobsen en Charlotte Kool.

Kinderfietsen
Het eerste schoolbezoek staat gepland voorafgaand aan de Tour de France. De wielrenners delen dan hun persoonlijke superkracht op verschillende basisscholen in Nederland. Daarnaast worden er 100 kinderfietsen gedoneerd aan kinderen die opgroeien in armoede, waarmee de superkracht van de wielrenners wordt doorgegeven. Fietsen biedt kinderen de mogelijkheid om makkelijker naar school te gaan, vriendjes te ontmoeten en om hun wereld te vergroten.

Foto: Fabio Jakobsen. ©Chris Auld.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken