Versace zet AR en Snapchat in voor sneakercollectie
- Online
- 5 jun 2024 @ 13:30
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 jun 2024 @ 13:30
- Michiel van Zaane
Voor de lancering van de nieuwe Versace Mercury sneakercollectie werkt Versace samen met Snapchat om de schoenen tot leven te brengen. Snapchatters kunnen de collectie ervaren door een aantal Augmented Reality-experiences, die de digitale en fysieke wereld met elkaar verbinden.
De Versace Mercury Lens wil de gebruikers onderdompelen onder in een ervaring en maakt gebruik van de voor- en achtercamera van een smartphone. De lens neemt Snapchatters mee op een interactieve reis en vraagt hen met hun voet op een tegel of steen te tikken. Op deze manier "breekt" de tegel en wordt de sneaker onthuld en nodigt de geavanceerde AR-technologie van Snapchat sneakerheads uit om de schoen te passen en in 3D te ontdekken.
‘Deze samenwerking met zo'n iconisch modehuis toont ons vermogen om historisch erfgoed te combineren met innovatie, terwijl we een belangrijk publiek van meer dan 800 miljoen Snapchatters wereldwijd bereiken. Onze creatieve tools en platforms, van AR tot Bitmoji, openen voorheen onvoorstelbare creatieve mogelijkheden en dragen bij aan het nog persoonlijker, toegankelijker en aantrekkelijker maken van de luxe-industrie’, zegt Geoffrey Perez, Global Head of Luxury bij Snap Inc.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Onderzoek Visa: 31% online shoppers... 26-11-2024
- Waarom de huidige... 25-11-2024
- Onderzoek door Warc en TikTok:... 25-11-2024
- Google: Gemini Live spreekt nu... 21-11-2024
- Kees van der Spek killt de smaak van... 21-11-2024
- Stiva ontwerpt alcoholtest voor... 21-11-2024