Vrumona scoort bij Shopper Marketing Awards 2024
- Food-en-retail
- 12 jun 2024 @ 11:36
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 12 jun 2024 @ 11:36
- Sjaak Hoogkamer
Tijdens het evenement Catch the Shopper op 6 juni jl. in zijn namens ISMI (Internationaal Shopper Marketing Instituut) de winnaars van de Shopper Marketing Awards 2024 bekendgemaakt.
Deze prijs eert de meest effectieve en impactvolle activatie en samenwerking in het vakgebied de Shopper- en Trade Marketing.
De winnaar van de 360 Shopper Marketing Award 2024 werd The Heineken Company. Hun Nederlandse ‘150 jaar’ campagne wist de zaal te imponeren met zijn effectiviteit en executie in food Retail. The Heineken Company laat zien hoe een merk ‘zich op innovatieve wijze kan verbinden met de consument en shopper in een 360 graden aanpak, en wist daarmee de vakprijs in de wacht te slepen.’
Voor het eerst dit jaar werd ook de Joint Category Development Award uitgereikt. Deze werd toegekend aan de succesvolle samenwerking tussen Vrumona en AH Retail Media Services. Hun gezamenlijke inspanning om het cola segment on-shelf te optimaliseren en te activeren is succesvol waardoor zij zowel de sales als de shopper experience significant hebben weten te verhogen. Dit partnerschap toont de kracht van samenwerking en het maximaliseren van rendement voor zowel retailer als merkfabrikant.
Voor beide categorieën waren er drie genomineerden die hun casus mochten presenteren in een vijf minuten durende live pitch voor een publiek van 300 bezoekers. Deze pitches waren van cruciaal belang en bepaalden 50% van de uiteindelijke score. De overige 50% werd bepaald door een vakjury die elk aspect van de campagnes beoordeelde.
Het evenement Catch the Shopper trok professionals uit de hele branche en bood naar eigen zeggen ‘een platform voor het delen van kennis, inspiratie en best practices.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Peulvruchten centraal bij Albert... 10-02-2025
- Lidl en Vrumona winnaars eerste... 10-02-2025
- Jacky van Dijk van Pringles: 'Focus... 10-02-2025
- [onderzoek] Gemak en nabijheid... 06-02-2025
- Droste-effect mogelijk ten einde05-02-2025
- 'Nederlandse eiwittransitie kan en... 05-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day