Dentsu integreert retailmedia in dienstverlening

- Bureaus
- 14 jun 2024 @ 07:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 jun 2024 @ 07:36
- Michiel van Zaane
Dentsu Benelux lanceert RetailMedia Solutions. Dit programma maakt retailmedia een integraal onderdeel van een mediastrategie, de planning en inkoop bij alle teams binnen dentsu.
Voor zowel retailers als voor merken is er de laatste jaren veel veranderd. Zo zijn er aan de kant van de retailers steeds meer (digitale) mogelijkheden om klantdata en eigen platformen open te stellen als advertentiekanaal voor partners. Voor merken is de afweging om retailmedia in te zetten als onderdeel van de mediamix steeds relevanter. Shoppinggedrag van consumenten is veranderd van de oriëntatiefase tot aan de aankoopfase.
Mark Rijsdijk, Director of Operations Dentsu Benelux: ‘Vergeet stickers op de winkelvloer. Dentsu RetailMedia Solutions overbrugt de kloof tussen oud en nieuw en transformeert RetailMedia tot een geïntegreerde krachtpatser. In het dynamische Retail landschap is de toekomst digitaal. Dentsu Retail Media Solutions omarmt deze verschuiving en verenigt de customer journey. Wij verstaan zowel consumenten als shoppers als geen ander. Mensenkennis zit in ons DNA. Door deze kennis en juist gebruik van onze unieke CCS-consumenten tooling, plannen én executeren wij retail en media in één. Dit zorgt voor een zeer verhoogde efficiëntie en media effectiviteit, die het verschil maakt voor onze klanten. Wij kijken er erg naar uit om nog meer data en expertise te benutten, om zo nog meer impact te stimuleren in onze branche. Wij zijn toekomst klaar.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Hoe inclusief is de Nederlandse... 11-02-2025
- Theun Eijkemans volgt Willem-Albert... 11-02-2025
- Drie vragen aan… Shelley Igbinosa11-02-2025
- Roorda wordt strategisch... 10-02-2025
- Patrick Molleman vertrekt bij OMG10-02-2025
- De Superbowl-commercial top 5... 10-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day