Webinar 30 mei: kijk met Share Of Content mee in de boardroom van jouw concurrent

Webinar 30 mei: kijk met Share Of Content mee in de boardroom van jouw concurrent
  • Bureaus
  • 28 mei 2024 @ 17:18
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Geen tag

Share of Content is een methode om alle reclames te coderen zodat je als merk inzicht hebt in de marketingstrategie van je concurrenten. Validators noemt dit zelf ‘de mogelijkheid om in de boardroom van de concurrenten te kijken,’

Vorige maand kon je hier al lezen dat Validators Share of Content lanceerde. Wegens veel belangstelling organiseren zij donderdag 30 mei een webinar over deze unieke propositie.

Weten wat Share of Content precies behelst?

Luister en kijk komende donderdag 30 mei om 09:30 mee tijdens ons webinar over deze unieke methode. Direct aanmelden kan hier: https://www.validators.nl/webinarshareofcontent/

Meer info:

Door de slimme inzet van AI is het mogelijk alle uitingen van jouw concurrenten te coderen. De inzet en campagnematerialen worden via Nielsen verkregen en middels een AI-systeem met vele onderliggende modellen gecodeerd.

Het resultaat? Een ongeëvenaarde nauwkeurigheid tegen een lage prijs. De analyses van Validators laten haarfijn zien in welke proposities jouw concurrenten investeren. 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken