Nieuwe campagne Gezonde Generatie richt zich op ouders

- Bureaus
- 28 mei 2024 @ 09:40
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 mei 2024 @ 09:40
- Michiel van Zaane
De samenwerkende Gezondheidsfondsen werken samen aan de Gezonde Generatie. De Gezonde generatie wil een omgeving creëren die bijdraagt aan een gezonde start voor kinderen. De nieuwe campagne ‘Bij wie kun jij even bijspringen’ richt zich op de ouders van jonge kinderen.
Een Gezonde Generatie begint met een gezonde start voor kinderen. Hoe beter die basis, hoe groter de kans op een stabiel en gezond leven. Belangrijk is hierbij oog te hebben voor ouders. Er ligt veel druk op ouders om alle ballen hoog te houden. Veel ouders ervaren daardoor ongezonde stress, wat niet goed is voor henzelf én niet voor de kinderen. Iemand die even bijspringt kan dan heel waardevol zijn.
Daarom start de Gezonde Generatie de campagne ‘Bij wie kun jij even bijspringen’. Hierin richten de partijen zich op de sociale omgeving van ouders met jonge kinderen. De campagne wil mensen inspireren om even bij te springen. En dat kan op allerlei manieren: een hapje eten brengen bij een vriendin, met je nichtje naar de voetbaltraining of even de hond van de buuf uitlaten.
De campagne is ontwikkeld door Noise Amsterdam in samenwerking met 5am voor de productie, RecSound voor het geluid en The Committed Agency voor de mediastrategie en -inkoop.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
Laatste Nieuws
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

