Nieuwe campagne Gezonde Generatie richt zich op ouders

Nieuwe campagne Gezonde Generatie richt zich op ouders
  • Bureaus
  • 28 mei 2024 @ 09:40
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De samenwerkende Gezondheidsfondsen werken samen aan de Gezonde Generatie. De Gezonde generatie wil een omgeving creëren die bijdraagt aan een gezonde start voor kinderen. De nieuwe campagne ‘Bij wie kun jij even bijspringen’ richt zich op de ouders van jonge kinderen.

Een Gezonde Generatie begint met een gezonde start voor kinderen. Hoe beter die basis, hoe groter de kans op een stabiel en gezond leven. Belangrijk is hierbij oog te hebben voor ouders. Er ligt veel druk op ouders om alle ballen hoog te houden. Veel ouders ervaren daardoor ongezonde stress, wat niet goed is voor henzelf én niet voor de kinderen. Iemand die even bijspringt kan dan heel waardevol zijn.

Daarom start de Gezonde Generatie de campagne ‘Bij wie kun jij even bijspringen’. Hierin richten de partijen zich op de sociale omgeving van ouders met jonge kinderen. De campagne wil mensen inspireren om even bij te springen. En dat kan op allerlei manieren: een hapje eten brengen bij een vriendin, met je nichtje naar de voetbaltraining of even de hond van de buuf uitlaten.

De campagne is ontwikkeld door Noise Amsterdam in samenwerking met 5am voor de productie, RecSound voor het geluid en The Committed Agency voor de mediastrategie en -inkoop.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken