Albert Heijn lanceert online omgeving voor gezonde leefstijl

Albert Heijn lanceert online omgeving voor gezonde leefstijl
  • Food-en-retail
  • 22 mei 2024 @ 10:30
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • RetailmediaRetailZelfzorg

Albert Heijn lanceert een nieuwe centrale plek waar klanten terecht kunnen voor inspiratie voor gezonde leefstijl. Op ah.nl/leefstijl staan volgens de retailketen tips, challenges, recepten 'en nog veel meer waarbij bewegen, beter eten, goed slapen en op het juiste moment ontspannen makkelijker worden gemaakt'.

Hiermee zegt Albert Heijn te hopen een nieuwe stap te zetten om klanten te helpen op weg naar een gezondere leefstijl.

'Goed in je vel zitten betekent voor veel mensen verschillende dingen. De een richt zich op een gezond gewicht, voor de ander betekent het meer energie hebben, of rust in je hoofd. Om hierbij te helpen heeft Albert Heijn heel veel inspiratie verzameld op ah.nl/leefstijl. Eerder dit jaar bleek al dat Albert Heijn een van de meest geraadpleegde bronnen van Nederland is door mensen die hun leefstijl willen verbeteren', aldus AH. 

'Iedereen wil lekker in zijn vel zitten en dat kan op veel verschillende manieren', vult Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie bij Albert Heijn aan. 'Dat maken wij zo laagdrempelig mogelijk voor onze klanten. Daarvoor hebben wij op ah.nl/leefstijl heel veel inspiratie verzameld om klanten te helpen op weg naar een gezondere leefstijl. Iedereen kan daar vandaag nog heel makkelijk mee beginnen.' 

De lancering van ah.nl/leefstijl valt samen met de start van de campagne ‘Zomerfit’. Van Der Zanden: 'Veel mensen zijn in de aanloop naar de zomer bezig met hun leefstijl en Albert Heijn heeft heel veel in huis voor klanten om goed de zomer in te gaan. Als klanten tijdens de Zomerfitweken een challenge doen in de gratis Mijn Leefstijlcoach-app maken ze kans op een jaar lang gratis groente en fruit. De Allerhande bevat de nieuwste AH Leefstijlgids, die boordevol staat met inspiratie en handige tips. In de winkel en online zijn er allerlei handige producten toegevoegd aan het assortiment en zijn er veel relevante aanbiedingen te vinden.'
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken