Albert Heijn lanceert online omgeving voor gezonde leefstijl

- Food-en-retail
- 22 mei 2024 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - RetailmediaRetailZelfzorg
- 22 mei 2024 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Albert Heijn lanceert een nieuwe centrale plek waar klanten terecht kunnen voor inspiratie voor gezonde leefstijl. Op ah.nl/leefstijl staan volgens de retailketen tips, challenges, recepten 'en nog veel meer waarbij bewegen, beter eten, goed slapen en op het juiste moment ontspannen makkelijker worden gemaakt'.
Hiermee zegt Albert Heijn te hopen een nieuwe stap te zetten om klanten te helpen op weg naar een gezondere leefstijl.
'Goed in je vel zitten betekent voor veel mensen verschillende dingen. De een richt zich op een gezond gewicht, voor de ander betekent het meer energie hebben, of rust in je hoofd. Om hierbij te helpen heeft Albert Heijn heel veel inspiratie verzameld op ah.nl/leefstijl. Eerder dit jaar bleek al dat Albert Heijn een van de meest geraadpleegde bronnen van Nederland is door mensen die hun leefstijl willen verbeteren', aldus AH.
'Iedereen wil lekker in zijn vel zitten en dat kan op veel verschillende manieren', vult Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie bij Albert Heijn aan. 'Dat maken wij zo laagdrempelig mogelijk voor onze klanten. Daarvoor hebben wij op ah.nl/leefstijl heel veel inspiratie verzameld om klanten te helpen op weg naar een gezondere leefstijl. Iedereen kan daar vandaag nog heel makkelijk mee beginnen.'
De lancering van ah.nl/leefstijl valt samen met de start van de campagne ‘Zomerfit’. Van Der Zanden: 'Veel mensen zijn in de aanloop naar de zomer bezig met hun leefstijl en Albert Heijn heeft heel veel in huis voor klanten om goed de zomer in te gaan. Als klanten tijdens de Zomerfitweken een challenge doen in de gratis Mijn Leefstijlcoach-app maken ze kans op een jaar lang gratis groente en fruit. De Allerhande bevat de nieuwste AH Leefstijlgids, die boordevol staat met inspiratie en handige tips. In de winkel en online zijn er allerlei handige producten toegevoegd aan het assortiment en zijn er veel relevante aanbiedingen te vinden.'
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Zomerfit
- AH
- retailmedia
- directeur
- leefstijl
- Johan van der Zanden
- gezond
- Albert Heijn
- marketing en communicatie
- app
- fod
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe Retail Media Commissie bevordert kennisdeling...
- Retail Media Day brengt nieuwe standaard aan het licht
- Albert Heijn lanceert Lekker Weekend met remake van Saturday...
- Kruidvat rolt DOOH-netwerk uit in 775 winkels
- Bloomon en Fastned verrassen met bloemenkiosk
- Picnic start campagne met goedkoper Duits assortiment
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 225] Reinout Koot -... 23-05-2025
- 100-jarig Remia maakt trip down... 22-05-2025
- Vivera lanceert nieuwe Signature... 21-05-2025
- Picnic start campagne met goedkoper... 20-05-2025
- Zeg hallo tegen 18 nieuwe verleidingen20-05-2025
- [onderzoek] Hiiper: Discount wint... 20-05-2025
MarketingTribune Events
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management