Anders Hagh, CEO Salling Group: 'Wij maken het makkelijker om Europese merken te kopen'
- Food-en-retail
- 4 mrt 2025 @ 09:03
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Retail
- 4 mrt 2025 @ 09:03
- Nanny Kuilboer
Salling Group is de grootste retailgroep van Denemarken en bedient 12 miljoen klanten per week. Het bedrijf heeft supermarkten in drie landen, maar ook webshops, warenhuizen, koffiebars, restaurants en een landelijke maaltijdboxleverancier. Op LinkedIn neemt CEO Anders Hagh stelling tegen de voorgenomen boycot van Europese producten door Amerika.
Hagh: ‘We hebben onlangs een aantal vragen ontvangen van klanten die producten van Europese merken willen kopen. Om hieraan tegemoet te komen, zullen we een nieuwe markering op onze prijskaartjes introduceren, waarbij een klein sterretje aangeeft of het label eigendom is van een Europees bedrijf. Onze winkels zullen merken van over de hele wereld in de schappen blijven hebben, en het zal altijd aan de klant zijn om te kiezen. Het nieuwe label is slechts een extra service voor klanten die goederen met Europese labels willen kopen. Er zijn veel manieren om de lijst te maken. We plaatsen een sterretje wanneer de uiteindelijke eigenaar van het handelsmerk Europees is. We hopen dat klanten de nieuwe informatie zullen verwelkomen en iedereen opnieuw vrij zullen laten kiezen uit onze grote selectie artikelen van over de hele wereld.’
Bron: LinkedIn
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
- Bacardi en Coca-Cola lanceren... 03-11-2025
- Rel in Parijs na verwelkoming Shein... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




