Anders Hagh, CEO Salling Group: 'Wij maken het makkelijker om Europese merken te kopen'
- Food-en-retail
- 4 mrt 2025 @ 09:03
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Retail
- 4 mrt 2025 @ 09:03
- Nanny Kuilboer
Salling Group is de grootste retailgroep van Denemarken en bedient 12 miljoen klanten per week. Het bedrijf heeft supermarkten in drie landen, maar ook webshops, warenhuizen, koffiebars, restaurants en een landelijke maaltijdboxleverancier. Op LinkedIn neemt CEO Anders Hagh stelling tegen de voorgenomen boycot van Europese producten door Amerika.
Hagh: ‘We hebben onlangs een aantal vragen ontvangen van klanten die producten van Europese merken willen kopen. Om hieraan tegemoet te komen, zullen we een nieuwe markering op onze prijskaartjes introduceren, waarbij een klein sterretje aangeeft of het label eigendom is van een Europees bedrijf. Onze winkels zullen merken van over de hele wereld in de schappen blijven hebben, en het zal altijd aan de klant zijn om te kiezen. Het nieuwe label is slechts een extra service voor klanten die goederen met Europese labels willen kopen. Er zijn veel manieren om de lijst te maken. We plaatsen een sterretje wanneer de uiteindelijke eigenaar van het handelsmerk Europees is. We hopen dat klanten de nieuwe informatie zullen verwelkomen en iedereen opnieuw vrij zullen laten kiezen uit onze grote selectie artikelen van over de hele wereld.’
Bron: LinkedIn
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- EasyToys en Kesbeke lanceren augurkvormige vibrator
- Unilever verkoopt The Vegetarian Butcher aan Vivera
- Marit van Egmond vertrekt bij Albert Heijn, Etos en Gall&Gall:...
- Dr. Oetker lanceert exclusief 'niet-bestaand' evenement Club...
- Ekoplaza uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland
- Just Eat Takeaway gaat farmaceutische producten thuisbezorgen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafe presenteert opmerkelijke mix... 27-03-2025
- Circana Merken Top 100: 'Positie... 26-03-2025
- Claire van Beek (Moodiesundies):... 26-03-2025
- Hans im Glück opent eerste... 25-03-2025
- Thuiswinkel Markt Monitor: China... 25-03-2025
- Gazelle introduceert nieuwe campagne24-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center