David Beckham werkt samen met audiomerk Bowers & Wilkins

- Algemeen
- 30 mei 2024 @ 10:20
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 mei 2024 @ 10:20
- Michiel van Zaane
Het Britse audiomerk Bowers & Wilkins en David Beckham hebben de handen ineengeslagen. De samenwerking trapt af met een campagne rond de draadloze hoofdtelefoon van het merk.
Beckham is al lange tijd fan van het merk en koos voor een samenwerking met Bowers & Wilkins vanwege de goede reputatie van het merk. Beckham: ‘Ik ben al jaren fan van Bowers & Wilkins en ben een trotse eigenaar van hun producten. Prestaties en design zijn altijd belangrijk voor me geweest en daarom voelt deze samenwerking natuurlijk.’
‘Muziek heeft altijd een grote rol gespeeld in mijn leven. Ik kan een nummer horen en me precies herinneren waar ik was en wat ik aan het doen was. In onze familie is er altijd muziek bij speciale momenten’ aldus Beckham
Giles Pocock, VP Brand Marketing zegt over de samenwerking: ‘Ik ben verheugd David te mogen verwelkomen in de Bowers & Wilkins familie. Dit is een partnerschap die is gebaseerd op authenticiteit, waarbij zowel Bowers & Wilkins als David Beckham zich inzetten voor prestaties, vakmanschap en stijl. We zijn enthousiast om de samenwerking in de komende maanden tot leven te brengen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation