David Beckham werkt samen met audiomerk Bowers & Wilkins

David Beckham werkt samen met audiomerk  Bowers & Wilkins
  • Algemeen
  • 30 mei 2024 @ 10:20
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Britse audiomerk Bowers & Wilkins en David Beckham hebben de handen ineengeslagen. De samenwerking trapt af met een campagne rond de draadloze hoofdtelefoon van het merk.

Beckham is al lange tijd fan van het merk en koos voor een samenwerking met Bowers & Wilkins vanwege de goede reputatie van het merk. Beckham:  ‘Ik ben al jaren fan van Bowers & Wilkins en ben een trotse eigenaar van hun producten. Prestaties en design zijn altijd belangrijk voor me geweest en daarom voelt deze samenwerking natuurlijk.’
‘Muziek heeft altijd een grote rol gespeeld in mijn leven. Ik kan een nummer horen en me precies herinneren waar ik was en wat ik aan het doen was. In onze familie is er altijd muziek bij speciale momenten’ aldus Beckham

Giles Pocock, VP Brand Marketing zegt over de samenwerking: ‘Ik ben verheugd David te mogen verwelkomen in de Bowers & Wilkins familie. Dit is een partnerschap die is gebaseerd op authenticiteit, waarbij zowel Bowers & Wilkins als David Beckham zich inzetten voor prestaties,  vakmanschap en stijl. We zijn enthousiast om de samenwerking in de komende maanden tot leven te brengen.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken