David Beckham werkt samen met audiomerk Bowers & Wilkins

- Algemeen
- 30 mei 2024 @ 10:20
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 30 mei 2024 @ 10:20
- Michiel van Zaane
Het Britse audiomerk Bowers & Wilkins en David Beckham hebben de handen ineengeslagen. De samenwerking trapt af met een campagne rond de draadloze hoofdtelefoon van het merk.
Beckham is al lange tijd fan van het merk en koos voor een samenwerking met Bowers & Wilkins vanwege de goede reputatie van het merk. Beckham: ‘Ik ben al jaren fan van Bowers & Wilkins en ben een trotse eigenaar van hun producten. Prestaties en design zijn altijd belangrijk voor me geweest en daarom voelt deze samenwerking natuurlijk.’
‘Muziek heeft altijd een grote rol gespeeld in mijn leven. Ik kan een nummer horen en me precies herinneren waar ik was en wat ik aan het doen was. In onze familie is er altijd muziek bij speciale momenten’ aldus Beckham
Giles Pocock, VP Brand Marketing zegt over de samenwerking: ‘Ik ben verheugd David te mogen verwelkomen in de Bowers & Wilkins familie. Dit is een partnerschap die is gebaseerd op authenticiteit, waarbij zowel Bowers & Wilkins als David Beckham zich inzetten voor prestaties, vakmanschap en stijl. We zijn enthousiast om de samenwerking in de komende maanden tot leven te brengen.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe neuro-contextual advertising campagnes significant verbeterd
- Vernieuwde jongerencampagne Goed Verhaal van start
- WallyMatters maakt merkimpact meetbaar met AI-platform
- Podcastserie ‘The Next Tony’ trapt af met Marcel Belt
- [column] De oogst van 30 jaar merkmanagement (deel 2 van 4)
- Consumenten eisen openheid over dataopslag
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes