Uitbreiding voor MHX

Uitbreiding voor MHX
  • Media
  • 23 mei 2024 @ 10:20
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De creatieve studio van Mediahuis, MHX, breidt het team uit met twee nieuwe creatieven. Max Hochstenbach en Tom Nieuwenhuis vervullen beiden de rol van Concepter & Designer.

Beide heren focussen zich op concept en design voor alle branded content pitches. Het doel van MHX is naar eigen zeggen om ‘content te maken die blijft hangen en mensen beïnvloedt.’

Na zijn studie Product Design heeft Hochstenbach (l. op foto) vijf jaar zijn eigen designbedrijf Megosu gerund. Hij heeft uitgebreide ervaring opgedaan in Social Media & Marketing met partners zoals Braun, MADE.com, VTWonen en HermanMiller. Na een korte periode bij Knauf besloot hij zich te richten op specialistisch werk in een teamomgeving.

Nieuwenhuis (r. op foto) heeft als designer op verschillende plekken gewerkt en maakte twee jaar geleden de overstap naar de mediawereld als Creative bij ZIGT. Met zijn designervaring, creatieve inzichten en oog voor detail zal hij een waardevolle bijdrage leveren aan het team van MHX.

Hatice van Leeuwen, teamlead MHX: ‘We zijn blij met de komst van Max en Tom. Wij hebben de ambitie om uit te blinken in creativiteit op het gebied van branded content. En door het creatieve team uit te breiden met nieuwe talenten, wordt deze ambitie kracht bijgezet.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken