BvA verwelkomt Hornbach als 150e lid

BvA verwelkomt Hornbach als 150e lid
  • B2b
  • 29 mei 2024 @ 15:15
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

De BvA heeft een mijlpaal bereikt met het aantikken van 150 leden. Ssinds 2020 groeide het netwerk van merkleiders van 106 naar 150 leden, zowel kleine als grote adverteerders.

BvA-directeur Henriette van Swinderen licht toe: ‘Het betekent meer slagkracht bij het opkomen voor de belangen van onze leden. Dit doen we onder meer in de vorm van stellingname tegen integrale prijsverhogingen en concentraties van mediapartijen, onze bijdrage aan de totstandkoming van NMO en in de ontwikkeling van werkbare zelfregulering voor bijvoorbeeld duurzaamheidsclaims’.

Ook Hornbach  besloot lid worden. Daarmee is het merk het 150e lid. Marketingmanager Annelies Melis: ‘We vinden het prettig dat BvA erop toeziet dat alle media transparant blijft, juist in een tijd van zoveel verschillende kanalen. BvA neemt ons die taak uit handen, het is fijn dat ze ons op die manier ontzorgen. Daarnaast heeft BvA waarde voor het hele marketingteam. We kunnen deelnemen aan webinars en bijeenkomsten bezoeken met voor ons relevante topics. Ik kijk ernaar uit te horen wat er speelt bij andere adverteerders’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken