Martin Garrix nieuwe ambassadeur Prinses Máxima Centrum

- Algemeen
- 28 mei 2024 @ 15:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 mei 2024 @ 15:00
- Michiel van Zaane
Martin Garrix, de Nederlandse DJ en muziekproducent, is de nieuwste ambassadeur van het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie in Utrecht.
Martin Garrix: ‘Ik vind het fantastisch wat het Prinses Máxima Centrum doet voor kinderen met kanker. Ik weet dat er wereldwijd nog steeds zoveel kinderen overlijden aan deze ziekte. Dat motiveert mij om een bijdrage te leveren aan de belangrijke missie van het Máxima om ieder kind met kanker te genezen, met een zo goed mogelijke kwaliteit van leven. Het is een eer om deel uit te maken van een organisatie die zo'n belangrijke rol speelt in het leven van deze kinderen.’
Bestuurslid en kinderoncoloog Rob Pieters namens het Prinses Máxima Centrum: ‘We zijn enorm verheugd om Martin Garrix te verwelkomen als onze nieuwe ambassadeur. Zijn steun zal ons helpen om onze missie wereldwijd uit te dragen en een verschil te maken voor alle kinderen met kanker. Samen kunnen we het bewustzijn vergroten dat nog te veel kinderen sterven aan deze ziekte en dat er dringend behoefte is aan betere behandelingen. Internationale samenwerking is van cruciaal belang om vooruitgang te boeken en de overlevingskansen te vergroten en de kwaliteit van het leven van kinderen die genezen te verbeteren.’
De andere ambassadeurs die zich inzetten voor het Prinses Máxima Centrum zijn Chantal Janzen, Bas Smit, Dafne Schippers, Maan de Steenwinkel, Anita Meyer, Jacques Vriens, Robert Doornbos, Chantal Bles en Sunnery James & Ryan Marciano.
In het Prinses Máxima Centrum werken (inter)nationale experts aan de zorg en de behandeling voor kinderen met kanker.
Fotocredits: Emilieartphotography, Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Ace & Tate zet volgende stap met nieuwe CEO en focus op eyecare
- [analyse] 'Trump buigt voor Big Tech - niet andersom'
- [onderzoek] Nederland loopt miljarden mis door trage AI-adoptie
- [onderzoek] Bijna 40 procent Nederlandse vrouwen overweegt...
- 'My name is Bezos, Jeff Bezos'
- Brenda Smith finalist European Marketer of the Year 2025
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center