Ziggo-campagne wijst kijker op onbekende kanalen

Ziggo-campagne wijst kijker op onbekende kanalen
  • Media
  • 28 sep 2016 @ 14:25
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMediaFilmTelevisie

Om klanten te laten zien welke zenders er allemaal in het zenderpakket zitten, licht Ziggo iedere maand een relatief onbekende zender uit. Met een speelse knipoog startte Ziggo in september de campagne ‘Lekker kort, niks mis mee’. Daarmee zet het entertainmentbedrijf ditmaal de zender Shorts TV in de spotlights.

Shorts TV, de uitgelichte zender van september, is geprogrammeerd op kanaal 125, en tja… niet iedereen heeft het geduld om langs 124 kanalen te zappen. Daarom is het Zender van de Maand-podium in september voor Shorts TV, waarop korte films van maximaal 40 minuten te zien zijn.

Soms een tikkeltje pikant, maar altijd met humor; dat is de insteek van de campagnevideo’s die Ziggo maakte om klanten te wijzen op het bestaan van de zender. De filmpjes belichten het begrip ‘kort’ in diverse situaties. Altijd met de pay off ‘Lekker kort, niks mis mee’. Omdat Ziggo mensen graag kennismaken met het rijke zenderaanbod, kunnen alle digitale abonnees deze maand nog gratis kennismaken met Shorts TV.



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken