Ziggo-campagne wijst kijker op onbekende kanalen
- 28 sep 2016 @ 14:25
- Redactie Media
Om klanten te laten zien welke zenders er allemaal in het zenderpakket zitten, licht Ziggo iedere maand een relatief onbekende zender uit. Met een speelse knipoog startte Ziggo in september de campagne ‘Lekker kort, niks mis mee’. Daarmee zet het entertainmentbedrijf ditmaal de zender Shorts TV in de spotlights.
Shorts TV, de uitgelichte zender van september, is geprogrammeerd op kanaal 125, en tja… niet iedereen heeft het geduld om langs 124 kanalen te zappen. Daarom is het Zender van de Maand-podium in september voor Shorts TV, waarop korte films van maximaal 40 minuten te zien zijn.
Soms een tikkeltje pikant, maar altijd met humor; dat is de insteek van de campagnevideo’s die Ziggo maakte om klanten te wijzen op het bestaan van de zender. De filmpjes belichten het begrip ‘kort’ in diverse situaties. Altijd met de pay off ‘Lekker kort, niks mis mee’. Omdat Ziggo mensen graag kennismaken met het rijke zenderaanbod, kunnen alle digitale abonnees deze maand nog gratis kennismaken met Shorts TV.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- lekker kort
- abonnees
- campagne
- Shorts TV
- vluggertje
- zenders
- Ziggo
- films
- kort
- campagne
- televisie
- aanbod
- video
- humor
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Age Sluis (Linda): We focussen steeds meer op waarde toevoegen...
- Ziggo Sport verwerft triple CL uitzendrechten
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even tot hier best bekeken
- Warc Global Advertising Trends: Social piekt
- Ster realiseert 201 miljoen euro in 2023, verwacht minder
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over van DPG Media
Laatste Nieuws
- Warc Global Advertising Trends:... 08-05-2024
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even... 08-05-2024
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,207-05-2024
- Age Sluis (Linda): We focussen... 02-05-2024
- Coldeweijer start speciale... 01-05-2024
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina... 01-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing