Corine d'Haans vervangt Eric Blok als CEO van G+J Media

Corine d'Haans vervangt Eric Blok als CEO van G+J Media
  • Media
  • 14 jun 2017 @ 09:24
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TijdschriftenMediastrategiePersonaliaTijdschriftuitgevers

Eric Blok vertrekt als CEO van tijdschriftuitgever G+J Media Netherlands en wordt opgevolgd door Corine d’Haans. Het vertrek van Blok vindt volgens de uitgever plaats 'on the best of terms and by mutual agreement'.

Corine d’Haans maakt momenteel deel uit van de directie als Chief Commercial Officer. Ze heeft veel ervaring en een bewezen trackrecord in de media-business, aldus G+J Media. Samen met CFO annex COO Caroline Ammerlaan vormt ze de nieuwe directie, die een visie gaat vormgeven op de toekomst. De organisatorisch wisselingen zijn per direct van kracht, dus ook het vertrek van Blok.

Rolf Heinz, president van G+J International Europe: 'I sincerely thank and congratulate Eric Blok for the great development and achievements of G+J Media in the Netherlands. With his great experience and competence he has successfully built up the company and has continuously grown its portfolio, market position and high reputation in the industry. We wish Eric all the best and every success for his future professional projects. With Corine d'Haans we are happy to have a highly experienced and successful media Executive at the head of the company. As Chief Commercial Officer Corine has significantly driven the excellent development of G+J Media over the last years in both circulation and advertising markets. We wish her and the whole team great success in the further development of the company.'

G+J Media is uitgever van bekende titels als National Geographic, Vogue, Glamour, JAN, Designer-Vintage en Quest. Met dit portfolio mikt het bedrijf op de terreinen van popular science, travel, fashion en lifestyle. Daarnaast verzorgt de uitgever ook contentmarketing voor bedrijven.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken