MKB collectieven verwelkomt 100.000e participant
- B2b
- 30 sep 2014 @ 16:10
- Link
-
Redactie B2B
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 30 sep 2014 @ 16:10
- Redactie B2B
MKB collectieven heeft deze zomer een recordaantal participanten gehaald. In minder dan 2,5 jaar heeft dit jonge bedrijf haar 100.000e deelnemer mogen verwelkomen. Dit bijzonder hoge aantal participanten is volgens medeoprichter Adrienne van Veen vooral te wijten aan het feit dat ze continu alert blijven en ervoor zorgen dat ze altijd nieuwe manieren vinden om ondernemers van dienst te kunnen zijn.
Adrienne van Veen: 'Toen we 2,5 jaar geleden begonnen met MKB collectieven had ik niet verwacht dat het zo snel kon gaan, ik ben erg trots op de stappen die ons bedrijf op dit moment maakt.'
De 100.000e deelnemer is ondernemer Hans Lalleman, van horecazaak Bagels en Beans in Amsterdam. Hans : 'Ik vond het heel erg leuk om te horen dat ik de 100.000e deelnemer was, en was natuurlijk erg verrast toen MKB collectieven bij me langs kwam om dit te vieren. Ik ben tot nu toe erg tevreden over de diensten van MKB collectieven!' Hans Lallemans werd door Adrienne van Veen verrast met een presentje als dank voor zijn deelname.
MKB Collectieven is een familiebedrijf, het wordt geleid door Adrienne van Veen-Dijckmans, haar man Emile van Veen en zijn broer Bart van Veen. Uit eigen ervaring wisten zij dat er veel kosten zijn waarvoor ondernemers gunstigere tarieven kunnen bedingen. Het ontbreekt ondernemers vaak aan tijd of aandacht waardoor ze niet altijd de beste deal uit de markt weten te halen als het gaat om bijvoorbeeld energie, verzekeringen of telefonie. MKB Ccollectieven neemt dit werk uit handen en biedt goedkope alternatieven zodat ondernemers zich volledig kunnen richten op hun belangrijkste taak: het ondernemen.
-
Redactie B2B
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/b2b/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Column Weg met de vooroordelen, krasse knarren werken nog prima
- Strategische denkers (14): Wegbereider zijn is de beste...
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen adverteerders en bureaus...
- Ellen Waalderbos versterkt marketingteam BBP Media
- 'Mensen zijn minder complex dan ze pretenderen te zijn'
- Mylene Samuels van ABN Amro: 'Word verliefd op het probleem,...
Laatste Nieuws
- 'Het merk Jean Bâton is een mooi... 10-05-2024
- Wouter Rusius van Jumbo: 'We kunnen... 08-05-2024
- Ellen Waalderbos versterkt... 07-05-2024
- 'Er bestaan geen blauwdrukken voor... 06-05-2024
- SNS, Zeeman en Hornbach genomineerd... 06-05-2024
- 'Excellente marketing kan niet... 03-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing