Brand New Telly maakt nieuwe internationale merkfilm HOYA

Brand New Telly maakt nieuwe internationale merkfilm HOYA
  • Bureaus
  • 1 mei 2015 @ 13:40
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoCampagnesCreatie

Brillenfabrikant HOYA doet niet aan compromissen sluiten: 'Never compromise.' In de nieuwe internationale merkfilm van reclamebureau Brand New Telly staat een liefdevolle achtervolging van twee mensen symbool voor deze merkgedachte.

Marijn de Winter, European Marketing Manager bij HOYA: 'Chasing Colour is een korte film met internationale allure. Het doet recht aan ons streven om ons merk niet alleen functioneel maar juist ook emotioneel te laden.'

De korte film Chasing Colour is een eindeloze loop zonder begin en einde. In de film zitten op subtiele wijze alle merkwaarden van HOYA verwerkt. Daar waar de hoofdpersonen elkaar vinden kleurt hun wereld.

Sjoerd Craenmehr, Account Director bij Brand New Telly: 'We zijn trots op het resultaat. HOYA heeft ons in staat gesteld om een film te maken die we zo kunnen insturen naar verschillende internationale kortfilmfestivals en dat gaan we ook doen. Het is als eerst een merkfilm, maar daarnaast ook een stuk content waar we trots op zijn.' 

Chasing Colour is inmiddels al de vierde internationale campagne die Brand New Telly voor HOYA heeft gemaakt sinds de samenwerking die twee jaar geleden begon.
 


www.brandnewtelly.com/nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken