Grey Benelux wint twee pitches Rijksoverheid
- Bureaus
- 19 nov 2015 @ 09:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesPitchesOverheidPolitiekCommunicatie
- 19 nov 2015 @ 09:05
- Redactie Bureaus
Grey Benelux heeft twee pitches van de Rijksoverheid gewonnen. Het gaat om de middelgrote competities ‘Vuurwerk’ van het ministerie van Infrastructuur en Milieu (I&M) en ‘Bundel primair onderwijs, voortgezet onderwijs, middelbaar beroepsonderwijs en lerarenbeleid’ van het ministerie voor Onderwijs Cultuur en Wetenschap (OC&W).
In juni won Grey Benelux al de competitie voor het ministerie van Veiligheid en Justitie. Toen ontwikkelde het bureau de campagne voor de ‘Week van de Veiligheid’ die door burgemeester Aboutaleb in Rotterdam en minister Van Der Steur in Den Haag werd gelanceerd.
Vuurwerk
Letselschade onder vuurwerkslachtoffers betreft vooral jonge mannen van 10 tot 29 jaar. De helft hiervan is omstander. De campagne beoogt dan ook deze doelgroep beter bekend te maken met de risico’s van vuurwerk en alert handelen tijdens het afsteken hiervan. De campagne is voornamelijk gericht op jongeren en gaat in december live.
Lerarenbeleid
Grey Benelux gaat een strategische samenwerking aan met het ministerie voor Onderwijs Cultuur en Wetenschap en zal onder anderen de campagne ‘Lerarenbeurs’ ontwikkelen. De Lerarenbeurs biedt leraren de mogelijkheid om zich veder te ontwikkelen. De campagne die dit ondersteunt heeft tot doel om met gerichte communicatie leraren te motiveren een studie te volgen, zodat zij actief aan de architectuur van het onderwijs kunnen meewerken. De campagne zal in 2016 gaan lopen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- competities
- Rijksoverheid
- bureau
- Grey Benelux
- pitches
- lerarenbeurs
- Infrastructuur
- ministerie
- vuurwerk
- Grey
- OC&M
- klant
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
- Echte verhalen in campagne Sanquin... 08-05-2024
- Counter en ABCommunication gaan... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing