Grey Benelux wint twee pitches Rijksoverheid

Grey Benelux wint twee pitches Rijksoverheid
  • Bureaus
  • 19 nov 2015 @ 09:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesPitchesOverheidPolitiekCommunicatie

Grey Benelux heeft twee pitches van de Rijksoverheid gewonnen. Het gaat om de middelgrote competities ‘Vuurwerk’ van het ministerie van Infrastructuur en Milieu (I&M) en ‘Bundel primair onderwijs, voortgezet onderwijs, middelbaar beroepsonderwijs en lerarenbeleid’ van het ministerie voor Onderwijs Cultuur en Wetenschap (OC&W).

In juni won Grey Benelux al de competitie voor het ministerie van Veiligheid en Justitie. Toen ontwikkelde het bureau de campagne voor de ‘Week van de Veiligheid’ die door burgemeester Aboutaleb in Rotterdam en minister Van Der Steur in Den Haag werd gelanceerd.

Vuurwerk

Letselschade onder vuurwerkslachtoffers betreft vooral jonge mannen van 10 tot 29 jaar. De helft hiervan is omstander. De campagne beoogt dan ook deze doelgroep beter bekend te maken met de risico’s van vuurwerk en alert handelen tijdens het afsteken hiervan. De campagne is voornamelijk gericht op jongeren en gaat in december live.

Lerarenbeleid

Grey Benelux gaat een strategische samenwerking aan met het ministerie voor Onderwijs Cultuur en Wetenschap en zal onder anderen de campagne ‘Lerarenbeurs’ ontwikkelen. De Lerarenbeurs biedt leraren de mogelijkheid om zich veder te ontwikkelen. De campagne die dit ondersteunt heeft tot doel om met gerichte communicatie leraren te motiveren een studie te volgen, zodat zij actief aan de architectuur van het onderwijs kunnen meewerken. De campagne zal in 2016 gaan lopen. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken