Neil Boorman (Grey London) stapt over naar Mother

Neil Boorman (Grey London) stapt over naar Mother
  • Bureaus
  • 29 feb 2016 @ 10:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieCreatieContentPersonalia

Een internationale toptransfer in reclameland: oprichter Neil Boorman van de Content-tak van Grey London maakt de overstap naar een ander toonaangevend bureau in de Britse hoofdstad: Mother London. Boorman is benoemd als content strategy director.

Als voormalig Guardian-columnist en prijswinnend comedy-producer van Channel 4, bouwde Boorman de content-afdeling van Grey’s op 'from scratch'. De afdeling speelde een sleutelrol bij de Cannes Lions die Grey vorig jaar won met de campagnes Volvo Life Paint en Lucozade Conditions Zone.  

In zijn nieuwe rol bij Mother London zal Boorman zich richten op culturele impact in de creatie, executie en productie van campagnes. Ook gaat hij zich bezighouden met het inspireren van nieuwe en bestaande klanten. 

Katie Mackay, Joint Head of Strategy: 'We are thrilled to welcome Neil to the Mother Family. With such unbounded passion for modern entertainment in all its guises, we can’t wait for Neil to get stuck in.'

Neil Boorman, content strategy director: 'In the ongoing content land grab, there are only two winners; media agencies have the data and creative agencies have the stories. And if there’s one shop in the UK that can tell a story, it’s Mother. Creative flair, strategic rigor and boundless agility lie at the heart of the agency, the perfect environment to produce content that populates rather than emulates culture.'

Mother London is een toonaangevend internationaal reclamebureau met vestigingen in Londen, New York en Buenos Aires. Het bureau werkt voor merken als Stella Artois, IKEA, Boots, Unilever, de VN en Coca-Cola.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken