Joris Cornielje creative director bij Gravity
- Bureaus
- 25 jun 2019 @ 15:01
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - ReclameCreatiePersonalia
- 25 jun 2019 @ 15:01
- Jeroen Mirck
Joris Cornielje is gestart bij Gravity als creative director. Hij werkte voorheen bij Dept (Tam Tam) en MediaMonks.
Met de komst van Cornielje zal de focus van Gravity versterkt worden met meer creatieve concepten, strategie en digital consultancy. Hij gaat een nieuwe rol binnen het groeiende digitale bureau invullen. ‘Joris wordt verantwoordelijk voor de creatieve vertaalslag van digitale oplossingen’, aldus Marco Groenendijk, managing director Gravity. 'Hiermee verstevigt en verbreedt Gravity zijn positie in de digitale markt.'
Cornielje heeft de afgelopen jaren verschillende creatieve en strategische rollen vervuld bij onder meer Dept (TamTam) en MediaMonks. ‘Gravity is voor mij een mooie stap omdat het een relatief jong bureau is, middenin de groeifase, maar al wel bewezen succesvol', zegt Cornielje. 'Omdat Gravity steeds vaker in de conceptfase van (innovatie)trajecten en campagnes wordt betrokken, is er ruimte voor meer strategische en conceptuele expertise. Met het vernieuwde team van consultants zijn we beter in staat om de brug te slaan tussen de behoefte en het daadwerkelijk product.’
Bruggenbouwer
Groenendijk: ‘De expertise die Joris meebrengt realiseert voor ons ook weer een nieuwe koers in het bedrijf. Hij is een bruggenbouwer en een conceptor met een sterke digitale inslag. Die combinatie brengt Gravity in de goede richting voor onze ambitieuze groeiplannen. Joris past precies in dat plaatje.’
Gravity ontwerpt, bouwt en ontwikkelt digitale platformen die het leven van organisaties en gebruikers gemakkelijker maakt. Vanuit een centrale locatie in Amersfoort werken zij aan digitale producties die resulteren in platformen die problemen tackelen en dagelijks situaties voor gebruikers vereenvoudigen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
- Echte verhalen in campagne Sanquin... 08-05-2024
- Counter en ABCommunication gaan... 08-05-2024
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit07-05-2024
- Het Vergeten Kind kiest voor Closed... 07-05-2024
- All Day Nuts lanceert campagne voor... 07-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing