N=5 wint pitch Consumentenbond
- Bureaus
- 16 jun 2022 @ 11:45
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CommunicatieMarketing
- 16 jun 2022 @ 11:45
- Peter van Woensel Kooy
Na een pitch, begeleid door Leone B.V., het bureau van Peter van Leeuwen, heeft de Consumentenbond ervoor gekozen de komende marcomcampagnes bij creatief en strategisch merkbureau N=5 onder te brengen.
De samenwerkende partijen melden de komende weken samen toe te werken naar een nieuwe merkcampagne, met name gericht op millennials. 'De campagne moet laten voelen waar de Consumentenbond voor staat en wat de meerwaarde is van de grootste onafhankelijke vereniging van én voor consumenten in Nederland', meldt het persbericht. Op Linkedin melden N=5 medewerkers al gevat 'als beste getest' te zijn. De Consumentenbond staat onder voorzitterschap van Lousewies van der Laan. De Consumentenbond is een onafhankelijke, machtige vereniging in Nederland die opkomt voor de belangen van consumenten. Meer info staat hier.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
- Echte verhalen in campagne Sanquin... 08-05-2024
- Counter en ABCommunication gaan... 08-05-2024
- Xite presenteert nieuwe merkidentiteit07-05-2024
- Het Vergeten Kind kiest voor Closed... 07-05-2024
- All Day Nuts lanceert campagne voor... 07-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing