N=5 wint pitch Consumentenbond
- Bureaus
- 16 jun 2022 @ 11:45
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - CommunicatieMarketing
- 16 jun 2022 @ 11:45
- Peter van Woensel Kooy
Na een pitch, begeleid door Leone B.V., het bureau van Peter van Leeuwen, heeft de Consumentenbond ervoor gekozen de komende marcomcampagnes bij creatief en strategisch merkbureau N=5 onder te brengen.
De samenwerkende partijen melden de komende weken samen toe te werken naar een nieuwe merkcampagne, met name gericht op millennials. 'De campagne moet laten voelen waar de Consumentenbond voor staat en wat de meerwaarde is van de grootste onafhankelijke vereniging van én voor consumenten in Nederland', meldt het persbericht. Op Linkedin melden N=5 medewerkers al gevat 'als beste getest' te zijn. De Consumentenbond staat onder voorzitterschap van Lousewies van der Laan. De Consumentenbond is een onafhankelijke, machtige vereniging in Nederland die opkomt voor de belangen van consumenten. Meer info staat hier.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

