N=5 wint pitch Consumentenbond

N=5 wint pitch Consumentenbond
  • Bureaus
  • 16 jun 2022 @ 11:45
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CommunicatieMarketing

Na een pitch, begeleid door Leone B.V., het bureau van Peter van Leeuwen, heeft de Consumentenbond ervoor gekozen de komende marcomcampagnes bij creatief en strategisch merkbureau N=5 onder te brengen.

De samenwerkende partijen melden de komende weken samen toe te werken naar een nieuwe merkcampagne, met name gericht op millennials. 'De campagne moet laten voelen waar de Consumentenbond voor staat en wat de meerwaarde is van de grootste onafhankelijke vereniging van én voor consumenten in Nederland', meldt het persbericht. Op Linkedin melden N=5 medewerkers al gevat 'als beste getest' te zijn. De Consumentenbond staat onder voorzitterschap van Lousewies van der Laan. De Consumentenbond is een onafhankelijke, machtige vereniging in Nederland die opkomt voor de belangen van consumenten. Meer info staat hier.
(PvWK)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken