Cover MarketingTribune 12 door Sharon de Graaf en Mees Ubachs van Dawn

Cover MarketingTribune 12 door Sharon de Graaf en Mees Ubachs van Dawn
  • Design
  • 20 jun 2017 @ 08:00
  • Link
  • Redactie Design
    Redactie Design

    Redactie
    MarketingTribune
  • Graphic

Sharon de Graaf & Mees Ubachs, werkend bij Dawn en winnaars Gouden Zaag 2016, is het creatief team achter de cover van onze speciale Cannes-editie.

Sharon & Mees: ‘Elke prijswinnende creatief is ooit begonnen als jong talent. Net als dat elk winnend idee in Cannes is begonnen met een schets. Als oud jonge honden wilden we hierover een cover maken, als voorbeschouwing op Cannes. Een plek waar alles samenkomt en waar je als jonge creatief heel veel kunt leren. Waar je de basis legt voor misschien wel een toekomstige leeuw.'

Lees hier over hun winst van de Gouden Zaag

Redactie Design

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken