Cover MarketingTribune 12 door Sharon de Graaf en Mees Ubachs van Dawn
- Design
- 20 jun 2017 @ 08:00
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Graphic
- 20 jun 2017 @ 08:00
- Redactie Design
Sharon de Graaf & Mees Ubachs, werkend bij Dawn en winnaars Gouden Zaag 2016, is het creatief team achter de cover van onze speciale Cannes-editie.
Sharon & Mees: ‘Elke prijswinnende creatief is ooit begonnen als jong talent. Net als dat elk winnend idee in Cannes is begonnen met een schets. Als oud jonge honden wilden we hierover een cover maken, als voorbeschouwing op Cannes. Een plek waar alles samenkomt en waar je als jonge creatief heel veel kunt leren. Waar je de basis legt voor misschien wel een toekomstige leeuw.'
Lees hier over hun winst van de Gouden Zaag
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers