Ron Blaauw opent nieuwe pop up Febo-zaak in PC Hooftstraat - huisstijl van geel naar rood
- Food-en-retail
- 26 nov 2015 @ 15:01
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFood
- 26 nov 2015 @ 15:01
- Redactie Food en Retail
Amsterdamse banketbakker en snackbarketen Febo opent haar deuren in de Amsterdamse PC Hooftstraat. De vestiging is een pop-up automatiek waar volgens het merk alle voetbalvrouwen en sterren hun kroketten kunnen halen om bij te komen van het shoppen. Febo-fan en sterren-chef Ron Blaauw is verantwoordelijk voor de feestelijke onthulling van de automatiek. Met de opening telt Febo nu 67 vestigingen door heel Nederland. Tegelijkertijd verdwijnt de huisstijlkeur geel.
Dennis de Borst, directeur Febo: 'Onze producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. We maken ze elke dag vers, met Nederlandse ingrediënten. Het was daarom voor ons een logische stap om een vestiging te openen in de duurste winkelstraat van Nederland; de PC Hooftstraat.' Het adres is: PC Hooftstraat 125, tussen Tommy Hilfiger en de Ici Paris.
Kroketten
Vooralsnog worden in de PC Hooftstraat alleen kroketten aangeboden, dit zijn volgens het merk 'de helden van Febo.' Al 75 jaar worden zij elke ochtend vers gerold, volgens het authentieke recept van opa de Borst. De pop-up automatiek is open van 9.00 tot 21.00 uur. De hele dag door worden de verse kroketten geleverd door de Febo-bezorgservice.
Geen Febo-geel meer
De onthulling valt samen met de lancering van de nieuwe huisstijl. Het kenmerkende geel van Febo heeft plaatsgemaakt voor verfijnd wit met een rode rand. 'De nieuwe kleuren geven Febo een luxe uitstraling en sluiten beter aan op de kwaliteit van de producten. Alle vestigingen in Nederland zijn vanaf eind november gehuld in de nieuwe huisstijl, ook de allernieuwste vestiging op de PC', aldus de naar de FErdinand BOlstraat genoemde zaak. Hieronder twee foto's van opining en van de automatiek in actie. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- kwaliteit
- luxe merken
- producten
- Febo
- Dennis de Borst
- Ferdinand Bol
- vers
- Nederlands
- logisch
- snack
- golddiggers
- ingrediënten
- vestiging
- voetbalvrouw
- directeur Febo
- december
- hoogwaardig
- kroket
- stunt
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing