[Scoops] Zinneprikkelende verleiding

[Scoops] Zinneprikkelende verleiding
  • Food-en-retail
  • 24 nov 2017 @ 15:24
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Het prikkelen van de zintuigen is een belangrijk middel om gasten te verleiden. In aanloop naar de Horecava 2018 wordt het digimag Scoops uitgegeven. In de november editie belicht de redactie een aantal horecaconcepten die gebruik maken van zintuigen voor de beste klantbeleving. Volers van dit platform kunnen gratis meegenieten via de speciale link. In een video hoort en ziet u over de geur van verse koffie. U leest over het Innovation & TrendLAB tijdens de beurs en Puck Kerkhoven schrijft ditmaal over de smaaksensatie van de kikkererwten. Plus de nominaties voor de 18e Horecava Innovation Award. Geniet ervan.

Inhoud Scoops november 2018:

Trends op het gebied van koffie
Video

Ode aan de kikkererwt
Column Puck Kerkhoven

Hoe verleid je je gast?
Inspiratie

Horecava Innovation Award
Nominaties 2018 bekend

Voorproefje van de toekomst
Innovation & TrendLAB

Trending in de horeca
Inspiratie via TIPPR app

Klik hier om de nieuwste Scoops door te nemen.

Met dank aan RAI Amsterdam. (PvWK)

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken