Voetbal International brengt programmatic advertising onder bij Mannenmedia
- Media
- 11 dec 2017 @ 10:32
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - DigitaalOnline advertisingVoetbalOnline
- 11 dec 2017 @ 10:32
- Redactie Media
Voetbal International besteedt zijn operationeel beheer voor programmatic advertising uit aan Mannenmedia. VI wil zo het bereik onder de doelgroep mannen maximaal benutten en zijn advertentie-inkomsten verder laten groeien.
VI is een van de grootste mediamerken van Nederland en heeft in de afgelopen drie jaar een eigen programmatic advertising strategie opgezet en wil nu profiteren van de kracht van het Mannenmedia netwerk. VI kiest het bedrijf vanwege de uitgebreide advertentietechnologie, de specifieke kennis op het gebied van Programmatic Trading en het mannennetwerk.
Mannenmedia is in staat om via haar uitgebreide advertising technology stack elke impressie op de VI-website en -apps aan te bieden tegen een optimale prijs aan relevante buyers. VI kan zo blijven groeien zonder extra investeringen in technologie of beheercapaciteit. Het voetbalmerk blijft met de afdeling Commercie & Partnerships zelf ook campagnes verkopen op het eigen platform. Beide partijen hebben inmiddels succesvol de migratie van de verschillende advertentiesystemen uitgevoerd.
'Versterking sportkanaal'
'We zijn heel blij om voor Voetbal International aan de slag te gaan', aldus Sjoerd van der Meijden, director Sales & Business Development bij Mannenmedia. 'Voor ons betekent deze uitbreiding van ons portfolio een enorme versterking van ons sportkanaal en daarmee het mannennetwerk.'
Marco Paans, manager Sales & operations bij VI: 'Met onze eigen kennis en programmatic technologie hebben we jaar over jaar een omzetgroei van 40 procent behaald. Om dezelfde groei te blijven realiseren kiezen we nu voor een samenwerking zodat we niet fors moeten investeren in licenties, technologie en menskracht voor een gelijk resultaat. Daarnaast sluit het sterke portfolio van Mannenmedia perfect aan op onze doelgroep.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Age Sluis (Linda): We focussen steeds meer op waarde toevoegen...
- Ziggo Sport verwerft triple CL uitzendrechten
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even tot hier best bekeken
- Warc Global Advertising Trends: Social piekt
- Ster realiseert 201 miljoen euro in 2023, verwacht minder
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over van DPG Media
Laatste Nieuws
- Warc Global Advertising Trends:... 08-05-2024
- Kijkcijfers april 2024 stabiel, Even... 08-05-2024
- Audioreclamebestedingen stijgen 10,207-05-2024
- Age Sluis (Linda): We focussen... 02-05-2024
- Coldeweijer start speciale... 01-05-2024
- Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina... 01-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing