Wehkamp.nl kiest voor TBWA

Wehkamp.nl kiest voor TBWA
  • Bureaus
  • 18 mrt 2014 @ 18:29
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Pitches

TBWA\NEBOKO heeft de nieuwe campagne voor Wehkamp.nl gemaakt. Na een Disruption-sessie over de merkpositionering van het online warenhuis heeft Wehkamp.nl zonder pitch gekozen voor TBWA.

Het voormalige postorderbedrijf heeft zich in 8 jaar tijd bewezen als grote speler in de online retailmarkt. De afgelopen jaren groeide het mode-aanbod van Wehkamp.nl sterk, onder meer door samenwerking met merken als Mango, G-Star RAW, Flippa-K en Oger, maar ook op het gebied van beauty en living werd het assortiment uitgebreid. Desondanks is het merk nog niet bij alle consumenten even sterk geworteld. 

Wehkamp.nl heeft voor TBWA gekozen om met een nieuwe campagne een grotere groep consumenten aan te spreken. Simon Neefjes, CEO TBWA\NEBOKO: 'We hebben een indrukwekkende campagne gemaakt die zorgt voor een hernieuwde kennismaking met Wehkamp.nl.'

Gert van de Weerdhof, CEO van Wehkamp.nl en RFS Holding, zet sinds zijn komst in op verdere groei van Wehkamp.nl: 'Op basis van een Disruption-sessie afgelopen najaar concludeerden we dat het merk Wehkamp.nl voor veel consumenten nog beter geladen kan worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met deze campagne onze doelstellingen zullen realiseren.'

www.tbwa.nl
www.wehkamp.nl



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken