Wehkamp.nl kiest voor TBWA
- Bureaus
- 18 mrt 2014 @ 18:29
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Pitches
- 18 mrt 2014 @ 18:29
- Redactie Bureaus
TBWA\NEBOKO heeft de nieuwe campagne voor Wehkamp.nl gemaakt. Na een Disruption-sessie over de merkpositionering van het online warenhuis heeft Wehkamp.nl zonder pitch gekozen voor TBWA.
Het voormalige postorderbedrijf heeft zich in 8 jaar tijd bewezen als grote speler in de online retailmarkt. De afgelopen jaren groeide het mode-aanbod van Wehkamp.nl sterk, onder meer door samenwerking met merken als Mango, G-Star RAW, Flippa-K en Oger, maar ook op het gebied van beauty en living werd het assortiment uitgebreid. Desondanks is het merk nog niet bij alle consumenten even sterk geworteld.
Wehkamp.nl heeft voor TBWA gekozen om met een nieuwe campagne een grotere groep consumenten aan te spreken. Simon Neefjes, CEO TBWA\NEBOKO: 'We hebben een indrukwekkende campagne gemaakt die zorgt voor een hernieuwde kennismaking met Wehkamp.nl.'
Gert van de Weerdhof, CEO van Wehkamp.nl en RFS Holding, zet sinds zijn komst in op verdere groei van Wehkamp.nl: 'Op basis van een Disruption-sessie afgelopen najaar concludeerden we dat het merk Wehkamp.nl voor veel consumenten nog beter geladen kan worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met deze campagne onze doelstellingen zullen realiseren.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Stedin zet werkgeversmerk scherper... 17-12-2025
- De 'Phishkraam' van ministerie van... 17-12-2025
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

