Vice Sports en KNVB brengen voetbalverhalen in beeld

Vice Sports en KNVB brengen voetbalverhalen in beeld
  • Content
  • 11 dec 2018 @ 09:47
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VoetbalContentSport

De KNVB en Vice Sports gaan een online samenwerking aan waarin voetbalverhalen in beeld worden gebracht. Doel is om jonge mensen te inspireren en aandacht te besteden aan zowel prof- als amateurvoetbal.

Vice Sports en KNVB willen bijzondere facetten van de grootste sport van Nederland belichten. In deze content - zowel video als geschreven artikelen - worden het amateurvoetbal, enkele nationale teams en ook (jeugd)internationals gevolgd.

Stefan Agus, coördinator marketingcommunicatie en content bij de KNVB, laat weten: 'Naast het bereiken van jongeren vinden we het ook belangrijk dat er aandacht voor prof- en amateurvoetbal is. Daarom is Vice Sports met hun doelgroep en manier van verhalen vertellen een uitstekende partij voor ons. Gezamenlijk willen we ook de minder belichte maar inspirerende aspecten van het voetbal en de voetbalcultuur laten zien.'

Voetbalavonturiers

Sam van Raalte, editor bij Vice Sports, voegt daaraan toe: 'Wij richten ons op sportcultuur vanuit het perspectief van jonge mensen. Zo vertellen we verhalen van bijvoorbeeld fanatieke supporters op voetbaltribunes, kantines in het amateurvoetbal en jonge voetbalavonturiers. De kennis en het netwerk van de KNVB geven ons meer inzichten in en toegang tot de voetbalcultuur, waardoor we mooie verhalen rondom deze thema's kunnen brengen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken