GoStudent daagt in nieuwe campagne ouders uit tot praten

GoStudent daagt in nieuwe campagne ouders uit tot praten
  • Content
  • 20 jan 2022 @ 15:45
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Educatie

GoStudent lanceert een nieuwe campagne, waarin wordt laten zien wat het effect is als ouders echt met hun (naar school gaande) kinderen bespreken.

GoStudent daagde Tanja Jess en Dennis Weening uit om dit gesprek met hun kinderen, Bobby en Coco, aan te gaan. Want hoe waren zij vroeger eigenlijk zelf op school en lijken ze hierin op hun eigen kinderen? Een gesprek, open, eerlijk en zonder geheimen.

GoStudent is een aanbieders van online bijles. GoStudent werd in 2016 in Wenen opgericht door Felix Ohswald (CEO) en Gregor Müller (COO). Momenteel is het bedrijf actief in 22 landen. GoStudent biedt één-op-één gepersonaliseerd online bijles aan, aan kinderen in het basis- en middelbaar onderwijs in meer dan 30 vakken.



Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken