Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne ‘Vlucht HV1965’
.jpg)
- Content
- 6 okt 2025 @ 14:25
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 6 okt 2025 @ 14:25
- Imke Walenberg
Transavia blaast dit jaar zestig kaarsjes uit en viert dat met een feestelijke socialmediacampagne: ‘Vlucht HV1965’. De actie, die op maandag 6 oktober van start gaat, nodigt volgers en fans uit om symbolisch 'in te checken' voor een speciale jubileumvlucht.
Met HV1965 grijpt de luchtvaartmaatschappij terug op haar rijke geschiedenis, waarbij het fictieve vluchtnummer verwijst naar het oprichtingsjaar 1965. De centrale boodschap luidt: 'Check in voor vlucht HV1965 en maak kans op een onvergetelijke reis.' In totaal worden zestig reisvouchers van €350 verloot, één voor elk bestaansjaar van Transavia.
De campagne vormt een nieuw hoofdstuk in een jubileumjaar vol verhalen. Eerder introduceerde Transavia al een Airbus A321neo in retrostijl, lanceerde het een mini-docu over de klassieke huisstijl en presenteerde het de eigen Transavia-tulp ‘Premier Amour’. Met de socialmediacampagne voegt de luchtvaartmaatschappij nu een interactieve, activerende laag toe aan de viering.
Deelnemers kunnen zich aanmelden via transavia.com/60jaar. De campagne loopt tot en met 20 oktober, waarna de winnaars op 21 oktober, de officiële verjaardag van Transavia, bekend worden gemaakt.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Recordaantal inzendingen Grand Prix Content Marketing
- ING lanceert campagne ‘Upgrade je huis’ met Daan Alferink
- 'Make Earth Cool Again': Milieudefensie zet klimaatcrisis...
- 130 jarig koffieverhaal van Albert Heijn gevierd
- Campagne ‘Check je borsten, meiden’ richt zich op jongere...
- Veilig Thuis lanceert digitaal platform dat drempel naar hulp...
Laatste Nieuws
- Transavia viert 60-jarig jubileum... 06-10-2025
- Hart Voor De Zaak promoot... 06-10-2025
- Campagne ‘Check je borsten, meiden’... 02-10-2025
- 130 jarig koffieverhaal van Albert... 01-10-2025
- Airborne Network en Joods Cultureel... 29-09-2025
- Recordaantal inzendingen Grand Prix... 26-09-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes