Liesje22 toont Twente

Liesje22 toont Twente
  • Content
  • 23 apr 2020 @ 11:14
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesContentSocial media

Marketingbedrijf VisitTwente introduceert ''s werelds eerste cowfluencer' genaamd Liesje22. Zij neemt de komende weken het Twentse Instagram-account over en laat zodoende de hotspots van deze streek zien.

De pay-off van de campagne luidt: Nu nog even binnen blijven, straks weer #tijdzatintwente. Doel van de campagne, ontwikkeld door Lemon Scented Tea, is om de regio Twente onder de aandacht te brengen. Iedere dag post Liesje22 op Instagram een hotspot uit de streek Twente. De foto's van deze koe zijn geschoten door Vincent Croce.

Quirine ter Haar, merkleider bij VisitTwente, zegt: 'Nu mensen binnenblijven, zie je buiten steeds meer dieren, waar ze normaal niet gezien worden. Ook onze Liesje22 raakt nieuwsgierig wat Twente naast haar bekende weiland nog meer te bieden heeft. Daarom bieden we in plaats van influencers nu een podium aan een cowfluencer.'

Gijsbregt Vijn, managing director van Lemon Scented Tea, voegt toe: 'Na een lange periode van binnen blijven, hebben veel mensen behoefte aan een gezonde glimlach. Samen met VisitTwente zijn we op zoek gegaan naar relevante luchtigheid voor de nu drukbezochte online kanalen.'

De campagne wordt via paid promotion weggezet op Instagram en Facebook. Via remarketing worden bezoekers doorverwezen naar de website van VisitTwente.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken