Liesje22 toont Twente
- Content
- 23 apr 2020 @ 11:14
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesContentSocial media
- 23 apr 2020 @ 11:14
- Lucas Boon
Marketingbedrijf VisitTwente introduceert ''s werelds eerste cowfluencer' genaamd Liesje22. Zij neemt de komende weken het Twentse Instagram-account over en laat zodoende de hotspots van deze streek zien.
De pay-off van de campagne luidt: Nu nog even binnen blijven, straks weer #tijdzatintwente. Doel van de campagne, ontwikkeld door Lemon Scented Tea, is om de regio Twente onder de aandacht te brengen. Iedere dag post Liesje22 op Instagram een hotspot uit de streek Twente. De foto's van deze koe zijn geschoten door Vincent Croce.
Quirine ter Haar, merkleider bij VisitTwente, zegt: 'Nu mensen binnenblijven, zie je buiten steeds meer dieren, waar ze normaal niet gezien worden. Ook onze Liesje22 raakt nieuwsgierig wat Twente naast haar bekende weiland nog meer te bieden heeft. Daarom bieden we in plaats van influencers nu een podium aan een cowfluencer.'
Gijsbregt Vijn, managing director van Lemon Scented Tea, voegt toe: 'Na een lange periode van binnen blijven, hebben veel mensen behoefte aan een gezonde glimlach. Samen met VisitTwente zijn we op zoek gegaan naar relevante luchtigheid voor de nu drukbezochte online kanalen.'
De campagne wordt via paid promotion weggezet op Instagram en Facebook. Via remarketing worden bezoekers doorverwezen naar de website van VisitTwente.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Waddengebied viert het donker met vampiercampagne
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
- Kennemerhart zet levenservaring centraal in nieuwe...
Laatste Nieuws
- Histor laat persoonlijkheid spreken... 21-10-2025
- Kennemerhart zet levenservaring... 20-10-2025
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes