Biografie Beate van Dongen Crombags is gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantendialoog. Ze adviseert ondernemingen over customer experience, digitale transformaties en de inrichting van de multichannelorganisatie. In februari 2015 publiceerde ze het boek 'CEX Sells: het inspiratieboek voor 'MerkWaardige' klantbelevingen'.
Beate van Dongen Crombags

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nederlandse e-commerce groeit - Ikea en MediaMarkt nieuw in...
- [column] De schizofrene ziel van de AI-industrie
- AI-modus komt naar 'Google Zoeken' in Nederland - Nieuwe AI...
- Polestar lanceert filmische onthulling met Alexander Skarsgård
- [onderzoek] Vertrouwen Gen Z in social media bijna gelijk aan...
- Humor en gedragspsychologie tegen cybercrime
Laatste Nieuws
- OBA lanceert nieuw digitaal huis... 17-10-2025
- BMW zoekt monteurs via Reddit en fora15-10-2025
- Humor en gedragspsychologie tegen... 15-10-2025
- Adobe lanceert tool voor... 15-10-2025
- Nederlandse e-commerce groeit - Ikea... 09-10-2025
- AI-modus komt naar 'Google Zoeken'... 08-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes