Bud kiest voor meerdere partnerbureaus
- Bureaus
- 18 okt 2019 @ 10:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailStrategie
- 18 okt 2019 @ 10:31
- Lucas Boon
Biermerk Bud, dat recent in Nederland is gelanceerd, maakt bekend dat het gaat samenwerken met meerdere bureaus gespecialiseerd in verschillende disciplines.
XXS Amsterdam is aangehaakt als creatief en strategisch bureau, Glasnost voor PR en Virtue (van Vice) als 'cultuurspecialist'. Wink verzorgt de live experiences van het merk, Vizeum is partner voor mediaplanning en -inkoop en Isobar is het digitale bureau van Bud. Sjors van Drie (brand manager van Bud) wordt gepresenteerd als de spin in het web die de diversiteit aan bureaus heeft doen laten samenwerken.
XXS Amsterdam heeft het strategisch en creatieve fundament gelegd in aanloop naar de introductie en blijft betrokken bij de merkpositionering en het vertalen van de internationale strategie naar de Nederlandse markt.
Bud, dat valt onder bierbrouwerij Ab Inbev, laat weten klaar te zijn om samen met deze partnerbureaus de Nederlandse biermarkt te veroveren. 'Om de naam Bud stevig te gronden in de Nederlandse markt worden er twee routes ingezet. De out-of-home uitingen zijn al zichtbaar in het straatbeeld. Daarnaast bieden we verdieping door evenementen te organiseren zoals BudX Amsterdam.'
Beeld: out of home-uiting van Bud nabij de Erasmusbrug in Rotterdam.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Start campagne 'iDeal wordt nog wat... 13-05-2024
- Lemon laat koala kinderen roepen 10-05-2024
- De marketingtransfers van week 19,... 10-05-2024
- Dutch Creativity Awards 2024: 100... 09-05-2024
- Nieuwe campagne Eurojackpot focust... 08-05-2024
- Echte verhalen in campagne Sanquin... 08-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing