Rabobank helpt jonge ondernemers in het zadel

Rabobank helpt jonge ondernemers in het zadel
  • Content
  • 3 mei 2019 @ 16:18
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • InfluencermarketingYouTubeContent

De bank introduceert Push je Passi, een landelijke YouTube-serie waarin jong creatief talent wordt gemotiveerd om te starten met ondernemen. De serie komt voort uit een samenwerking met platenlabel Top Notch.

Jongeren tussen de 13 en 17 jaar kunnen deelnemen aan de serie. Dit idee mag van alles zijn: het starten van een nieuwe gym, een kook-app ontwikkelen of het lanceren van een kledingmerk. De jongeren kunnen hun idee pitchen in een YouTube-video van maximaal één minuut. Door deze vervolgens op Instagram te posten met de tags @rabopassi en #pushjepassi kunnen ze een plek bemachtigen in de selectierondes.

Startkapitaal

De YouTube-serie bestaat uit zes afleveringen. Aan iedere aflevering is een eigen regio gekoppeld. In totaal worden per regio drie getalenteerde jongeren geselecteerd die deelnemen aan de regiorondes. Vervolgens wordt per regioronde één jongere geselecteerd om door te gaan naar de livefinale op 29 juni in Amsterdam. De winnaar van Push je Passi ontvangt een geldbedrag als startkapitaal. Aan de hand van zijn of haar idee wordt een plan gemaakt voor de besteding van dit startkapitaal, om zijn of haar talent naar een hoger niveau te tillen.

De vakjury wordt per regio samengesteld en bestaat uit bekende artiesten en influencers, ondernemers en een financieel adviseur van Rabobank.

Ga voor meer informatie naar de website.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken