Gerety Awards: vijf Nederlandse inzenders op de shortlist
- B2b
- 14 jun 2022 @ 11:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 14 jun 2022 @ 11:04
- Michiel van Zaane
Op de shortlist voor de Gerety Awards, de wereldwijde prijzen voor campagnes die het meest resoneren met de vrouwelijke visie, staan vijf Nederlandse inzendingen: die van Mediamonks, Sizzer, Ambassadors, WeTransfer Amsterdam en Philips DA Amsterdam.
De Gerety Awards zijn een initiatief van Joe Brooks en Lucia Ongay, voorheen werkzaam voor de Epica Awards. De eerste editie was in 2019. De awards zijn genoemd naar Frances Gerety, bedenkster van de slogan ‘A diamond is forever’. Sinds de oprichting heeft Gerety honderden creatievelingen in haar jury's over de hele wereld opgenomen. Dit jaar is niet anders met een nieuwe jury die bestaat uit 180 juryleden uit 35 verschillende landen. De jurylocaties van dit jaar zijn Londen, New York, São Paulo, Mexico-Stad, Kopenhagen, Brussel, Wenen, Manilla en Tokio.
De Nederlandse genomineerden zijn de campagne voor The Witcher - Welcome to the Continent voor Netflix door Mediamonks, The Rhythm of Denim van G-Star RAW gemaakt door Sizzer, A Hamster Love Story voor Albert Heijn door Ambassadors, Aline - The French Dispatch voor Wes Anderson door WeTransfer Amsterdam en Different Smart voor Philips door Philips DA Amsterdam.
In totaal zijn 314 inzendingen uit 37 verschillende landen genomineerd. De prijswinnaars worden op 6 september 2022 bekend gemaakt. De lijst met alle genomineerden is hier te vinden.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Van duurzame kruk tot circulaire spirit: winnaars VM Packaging...
- Marketingtransfers week 25, 2025
- [column] LinkedIn en PR zijn on the rise in B2B en SEO ligt op...
- Van bannerblindheid naar breinbewuste branding
- Sanne Houterman nieuwe Strategy Director bij Cheil
- Mediahuis E-commerce behaalt duurzaamheidskeurmerk
Laatste Nieuws
- Marketingtransfers week 26, 202504-07-2025
- Centraal Beheer: werkdruk zet... 03-07-2025
- Dotdotdash opent Europese hub in... 30-06-2025
- Mediahuis E-commerce behaalt... 29-06-2025
- PXR verkoopt advertentieruimte voor... 27-06-2025
- Marketingtransfers week 25, 202527-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers