Andy van der Meijde transfereert van Toto naar BetCity.nl
- Bureaus
- 18 okt 2021 @ 11:18
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 18 okt 2021 @ 11:18
- Michiel van Zaane
Andy van der Meijde, de oud-voetballer die optrad in de “Koning Toto-commercials”, is vanaf vanavond te zien in de campagne van BetCity.nl. In de commercial spreekt Van der Meijde met een knipoog over deze transfer.
Vanaf 1 oktober is nieuwe Nederlandse speler BetCity.nl onderdeel van de markt voor kansspelaanbieders. Op het platform kunnen spelers wedden op sportwedstrijden en casinospellen spelen. In de commercial zien we Van der Meijde fluisterend het nieuws over zijn transfer bekend maken op het hoofdkantoor van BetCity.nl. Op de achtergrond zien we de redactie het web afspeuren naar informatie zodat spelers geïnformeerd kunnen inzetten op sportweddenschappen. ‘Het gaat niet om de eentjes en de tweetjes, maar om de kennis en de weetjes’, aldus van der Meijde.
Robert Kooiman, Marketing Director van BetCity.nl: ‘Sinds kort is het ook voor nieuwe spelers mogelijk de markt voor kansspelen te betreden. Als nieuwe Nederlandse aanbieder willen we het speelveld veranderen door onze spelers uit te dagen slimmer te spelen. Door Andy van der Meijde het gezicht te maken van onze allereerste campagne zijn we overtuigd dat we een grote groep sportfans kunnen bereiken.’ Hoeveel geld er met de transfer is gemoeid werd niet bekendgemaakt.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation