FCR Media neemt Youvia over

FCR Media neemt Youvia over
  • Bureaus
  • 15 mrt 2022 @ 09:25
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Digitaal marketingbureau FCR Media uit België neemt het Nederlandse bedrijf Youvia over en wordt daarmee het grootste digital marketing bureau van de Benelux. Beide bedrijven richten zich op MKB’ers en zelfstandigen.

Beide bureaus bezitten de grootste bedrijvengidsen van hun land - zowel FCR Media als Youvia hebben de digitale versie van De Gouden Gids en Youvia bezit ook De Telefoongids. De bedrijven hebben een vergelijkbare scope: ze bieden beide een one-stop shop van digitale marketing oplossingen en geven advies aan MKB’ers hoe ze nieuwe klanten kunnen winnen en hun zakelijk succes kunnen vergroten. Daartoe bieden beide een breed scala aan producten die MKB’ers helpen met het hele proces van digitale marketing, waaronder websites & webshops, SEO, SEA, social media marketing en review management. De twee bedrijven bieden hiervoor ook regelmatig dezelfde tools aan.

De coronacrisis heeft de overgang naar de online omgeving versneld en ondernemers gestimuleerd om hun producten online aan te bieden en hun online aanwezigheid te vergroten. Steeds meer kleine en middelgrote ondernemingen zoeken professioneel advies over hoe ze de vele digitale tools en portals het best kunnen gebruiken om hun bestaande en potentiële klanten te bereiken. Voor bureaus als FCR Media en Youvia is dit een kans om de omzet en het marktaandeel te vergroten.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken