Crowdmedia maakt campagne voor Rolbakkie bedrijfsafval

Crowdmedia maakt campagne voor Rolbakkie bedrijfsafval
  • Bureaus
  • 28 dec 2022 @ 15:15
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Snel en gemakkelijk van je bedrijfsafval af zonder addertjes onder het gras? Dan moet je bij Rolbakkie zijn! Zo luidt één van de posts in de campagne die Crowdmedia voor het afvalbedrijf maakte.

Naast de doorlopende content die Crowdmedia voor Rolbakkie verzorgt was de vraag om aan het eind van het jaar, het moment waarop veel zakelijke contracten aflopen, de diensten van Rolbakkie extra onder de aandacht te brengen. Het bureau zet vooral in op de zes USP’s in een socialcampagne die vanaf december 2022 op Facebook en LinkedIn draait.

Yasser Dehnavi, Crowdmedia: ‘Versterkt met krachtige visuals willen we Rolbakkie een herkenbare uitstraling geven die blijft hangen. Of beter gezegd: die blijft rrrollen. De socialposts zijn geschreven om naamsbekendheid en bereik te vergroten en de doelgroep te activeren. En worden verspreid via de socialmedia-accounts van Rolbakkie. Als klap op de vuurpijl hebben we een commercial gemaakt die in januari veelvuldig bij Qmusic voorbijkomt.’

Credits:
Opdrachtgever: Rolbakkie
Bureau: Crowdmedia
Account: Manouk van Dijk
Strategie: Yasser Dehnavi
Creatie: George Lee, Louise van de Wijngaert, Mirjam Heerink

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken