Letterlijk Black Friday voor Buutvrij for life

Letterlijk Black Friday voor Buutvrij for life
  • Bureaus
  • 24 nov 2023 @ 10:53
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Creatief bureau Buutrvij for life staat op omvallen volgens Reuben Alexander, mede-oprichter. Om het hoofd boven water te houden start het bureau met de Grote Ophefuitverkoop.

Grote Ophefuitverkoop is een speciale actie waarbij je tegen gereduceerd tarief een vraagstuk kan neerleggen bij het Amsterdams reclamebureau. De campagne is een initiatief om dreigend faillissement af te wenden.

Reuben Alexander, mede-oprichter van Buutvrij: ‘Deze recessie is ook bij ons keihard aangekomen. Eén van onze grootste opdrachtgevers zit opeens zo krap dat ze niet aan hun verplichtingen kan voldoen. Twee opdrachten gaan niet door. En drie andere campagnes zijn uitgesteld tot volgend jaar. En daarmee is ons steengoede team - dat ‘op de groei’ is aangenomen - opeens topzwaar. Er komt weer werk aan en onze opdrachtgevers kijken met optimisme naar 2024 maar onze reserves zijn op en we missen zoveel omzet dat ons voortbestaan na 20 jaar plotseling gevaar loopt. Als er niks gebeurt, gaan we stuk.’

Black Friday
Buutvrij staat bekend om werk voor duurzame merken, duurzame relaties met opdrachtgevers en een duurzame manier van werken. Maarten Boer (mede-oprichter): ‘We verkopen nooit spullen om maar spullen te verkopen en om geld te verdienen. Je zou kunnen zeggen dat Black Friday het tegenovergestelde is van ALLES waar wij voor staan. En tóch gaan we eraan meedoen: Grote Ophefuitverkoop bij Buutvrij, met spectaculaire aanbiedingen. Net als bij Black Friday.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Whitepapers


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken