Vijf onderscheidingen voor GoSpooky

- Bureaus
- 7 feb 2025 @ 13:32
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 7 feb 2025 @ 13:32
- Kel Koenen
Donderdagavond zijn de winnaars van The Best Social Awards bekendgemaakt, waarbij GoSpooky als grote winnaar uit de bus kwam. Het socialmedia-bureau sleepte vijf awards in de wacht, waaronder die voor Beste Campagne, Beste Community Management en Beste Merk op TikTok.
Een van de meest opvallende winnende campagnes was Basics On Top van Zeeman, waarmee GoSpooky de award voor Beste Campagne in de wacht sleepte. Daarnaast leverde het bureau een belangrijke bijdrage aan de socialstrategie van HEMA, dat werd bekroond als Beste Merk en Beste Merk op TikTok. Ook het community management van HEMA, waarin GoSpooky een sleutelrol speelde, werd beloond met een award.
Naast deze successen viel GoSpooky op in de categorie Beste AR/VR Toepassing met de Venomize your pet-campagne voor Marvel, in samenwerking met Snap. De focus van het bureau op innovatie en creatieve digitale ervaringen kreeg daarmee extra erkenning.
Overzicht van de vijf awards:
- Beste Campagne: Basics On Top – GoSpooky x Zeeman
- Beste AR/VR Toepassing: Venomize your pet – Marvel x GoSpooky x Snap
- Beste Community Management: HEMA x GoSpooky
- Beste Merk op TikTok: HEMA x GoSpooky x Truus
- Beste Merk: HEMA x GoSpooky x Truus
'Social media verandert constant en bij GoSpooky zien we dat als een kans', vertelt Liam Tjoa, founder van GoSpooky, enthousiast. 'Dat we dit jaar bijdragen aan de winst van vijf awards, is een geweldige bevestiging van onze focus op community, creativiteit en innovatie. Ik ben trots op ons team en onze klanten; samen blijven we bouwen aan de toekomst van social.'
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Wereldmuseum bepleit open blik naar de wereld
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management