'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk lanceert internationale campagne
- Bureaus
- 25 mrt 2025 @ 11:28
- Link
-
Tamara de Vos
Allround redacteur
BBP Media - Geen tag
- 25 mrt 2025 @ 11:28
- Tamara de Vos
Verzorgingsmerk Naïf heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd onder de naam ‘Noem ons Naïf’. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Truus, dat ook verantwoordelijk is voor de nieuwe pay-off: ‘Naïf. Verzorging zonder zorgen’. Bureau Pink verzorgt de mediastrategie en -inzet.
Naïf, bekend om de verzorgingsproducten voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders, geeft aan met deze campagne hun kernwaarden uit te willen lichten: eerlijke verzorging met natuurlijke ingrediënten, zonder overbodige toevoegingen. De campagne richt zich op de alledaagse momenten tussen ouder en kind, waarbij eenvoud en vertrouwen centraal staan.
Volgens het verzorgingsmerk zouden ouders zich geen zorgen hoeven maken over de ingrediënten in verzorgingsproducten. ‘Waarom zou badschuim microplastics bevatten? Of haarlotion siliconen?’, stelt het merk in de campagne. Om de boodschap kracht bij te zetten, zijn de voice-overs ingesproken door medewerkers van Naïf zelf.
Jette van Exter, verantwoordelijk voor Brand & Communication bij Naïf: ‘Bij Naïf vinden we dat goede verzorging de norm moet zijn, niet de uitzondering. Ouders zouden zich geen zorgen moeten maken over wat er in een product zit – dus dat doen wij voor hen. Truus heeft deze boodschap perfect gevangen in onze nieuwe merkcampagne.’
De campagne is vanaf deze week zichtbaar in Nederland en zal daarnaast uitgerold worden in Duitsland, België en Oostenrijk. Het gaat om een 360° campagne, die inzet op diverse kanalen.
-
Tamara de Vos
- Werkt bij: BBP Media
- Functie: Allround redacteur
- Website:https://bbpmedia.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation