'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk lanceert internationale campagne

'Noem ons Naïf': verzorgingsmerk lanceert internationale campagne
  • Bureaus
  • 25 mrt 2025 @ 11:28
  • Link
  • Tamara de Vos
    Tamara de Vos

    Allround redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Verzorgingsmerk Naïf heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd onder de naam ‘Noem ons Naïf’. De campagne is ontwikkeld door creatief bureau Truus, dat ook verantwoordelijk is voor de nieuwe pay-off: ‘Naïf. Verzorging zonder zorgen’. Bureau Pink verzorgt de mediastrategie en -inzet.

Naïf, bekend om de verzorgingsproducten voor baby’s, kinderen en (aanstaande) ouders, geeft aan met deze campagne hun kernwaarden uit te willen lichten: eerlijke verzorging met natuurlijke ingrediënten, zonder overbodige toevoegingen. De campagne richt zich op de alledaagse momenten tussen ouder en kind, waarbij eenvoud en vertrouwen centraal staan.

Volgens het verzorgingsmerk zouden ouders zich geen zorgen hoeven maken over de ingrediënten in verzorgingsproducten. ‘Waarom zou badschuim microplastics bevatten? Of haarlotion siliconen?’, stelt het merk in de campagne. Om de boodschap kracht bij te zetten, zijn de voice-overs ingesproken door medewerkers van Naïf zelf.
Jette van Exter, verantwoordelijk voor Brand & Communication bij Naïf: ‘Bij Naïf vinden we dat goede verzorging de norm moet zijn, niet de uitzondering. Ouders zouden zich geen zorgen moeten maken over wat er in een product zit – dus dat doen wij voor hen. Truus heeft deze boodschap perfect gevangen in onze nieuwe merkcampagne.’

De campagne is vanaf deze week zichtbaar in Nederland en zal daarnaast uitgerold worden in Duitsland, België en Oostenrijk. Het gaat om een 360° campagne, die inzet op diverse kanalen.



Tamara de Vos

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken