NPO kiest team5pm als strategische YouTube-partner

- Bureaus
- 20 mrt 2025 @ 08:24
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 mrt 2025 @ 08:24
- Kel Koenen
De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft team5pm aangewezen als strategische YouTube-partner. De samenwerking, die voortkomt uit een uitgebreide selectieprocedure, richt zich op het versterken van de digitale aanwezigheid van de publieke omroep en het ondersteunen van haar digitale transformatie.
YouTube wordt binnen deze strategie een essentieel platform voor storytelling en publieksinteractie, waarbij NPO zonder commerciële of politieke invloeden diepere kijkersinzichten kan verkrijgen. De keuze voor team5pm verstevigt een reeds bestaande samenwerking van zes jaar en biedt mogelijkheden voor een beter gestructureerde langetermijnplanning en volledige ondersteuning van alle NPO-kanalen.
De samenwerking focust op het ontwikkelen van impactvolle contentstrategieën, het inspelen op veranderende YouTube-algoritmes en de optimalisatie van contentformats. Team5pm zal de NPO hierin ondersteunen met maandelijkse updates en kennissessies, waarmee de publieke omroep haar positie in het digitale landschap verder kan versterken.
‘We zijn trots om onze langdurige samenwerking met de NPO naar een hoger niveau te tillen’, zegt Mio Blankesteijn, Client Service Director bij team5pm. ‘Dit stelt ons in staat om innovatieve digitale strategieën te combineren met het realiseren van maatschappelijke impact. Zo zetten we samen een nieuwe standaard voor publieke omroepen in het digitale tijdperk.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Stichting Zaadbalkanker en Zespri: check je kiwi’s
- BridgeFund lanceert nieuwe MKB-campagne: ‘Voor je weet maar...
- Nationale-Nederlanden: een hardloper in ons allemaal
- Commercialreview Q1 2025: ING, Welkoop en Lidl grote winnaars
- Gall & Gall en Natwerk lanceren eerste gezamenlijke...
- Zeeman zoekt ondergoedmodellen die clubkas willen spekken
Laatste Nieuws
- Alpaca’s stelen de show in nieuwe... 18-04-2025
- Akqa Amsterdam, TBWA\, Ace en... 17-04-2025
- Look-O-Look lanceert kleurrijke... 17-04-2025
- Dr. Oetker lanceert Suprema met Chase17-04-2025
- Dr. Hauschka kiest Onze Kapel voor... 16-04-2025
- Contentcreatie zonder grenzen,... 16-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management