Tinka: betalen met eerste DOOH campagne

Tinka: betalen met eerste DOOH campagne
  • Media
  • 17 mrt 2023 @ 11:11
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Vanaf vandaag, vrijdag 17 maart, introduceert fintech bedrijf Tinka zich ‘met een natte T’ aan de Rotterdammers. Met haar eerste campagne in Nederland roept het fintech bedrijf de ‘buy now, pay later (BNPL) shopper’ op om slim te betalen met haar uitgesteld betalen service.

Tinka maakt het naar eigen zeggen ‘mogelijk voor consumenten om in winkels en online uitgesteld te betalen.’

Het merk is ontstaan vanuit Wehkamp en opereert nu volledig onafhankelijk, met meer dan 1 miljoen Nederlandse consumenten die van de service gebruik maken.

Naast Rotterdam zal de campagne, met verschillende uitingen, ook te zien zijn in andere grote steden, waaronder Amsterdam, Utrecht en Zwolle. Naast de DOOH uitingen zal de campagne ook te zien zijn op social media.

Digital-first bureau Media.Monks is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne, vanaf concept en creatie tot de inkoop van de media uitingen op social media en de verschillende locaties door Nederland.

Mischa Alexander, Chief Marketing Officer bij Tinka: ‘Het ‘buy now, pay later’ model is aan innovatie toe, het vereist een meer verantwoorde benadering als het gaat om lenen. Daar zetten we ons bij Tinka voor in: wij benaderen BNPL alsof het gereguleerd is. Niet voor niets dat we het slim betalen noemen. We beschermen onze klanten, zonder enige verborgen kosten of schimmige praktijken.'

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken