Tinka: betalen met eerste DOOH campagne
- Media
- 17 mrt 2023 @ 11:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 mrt 2023 @ 11:11
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf vandaag, vrijdag 17 maart, introduceert fintech bedrijf Tinka zich ‘met een natte T’ aan de Rotterdammers. Met haar eerste campagne in Nederland roept het fintech bedrijf de ‘buy now, pay later (BNPL) shopper’ op om slim te betalen met haar uitgesteld betalen service.
Tinka maakt het naar eigen zeggen ‘mogelijk voor consumenten om in winkels en online uitgesteld te betalen.’
Het merk is ontstaan vanuit Wehkamp en opereert nu volledig onafhankelijk, met meer dan 1 miljoen Nederlandse consumenten die van de service gebruik maken.
Naast Rotterdam zal de campagne, met verschillende uitingen, ook te zien zijn in andere grote steden, waaronder Amsterdam, Utrecht en Zwolle. Naast de DOOH uitingen zal de campagne ook te zien zijn op social media.
Digital-first bureau Media.Monks is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne, vanaf concept en creatie tot de inkoop van de media uitingen op social media en de verschillende locaties door Nederland.
Mischa Alexander, Chief Marketing Officer bij Tinka: ‘Het ‘buy now, pay later’ model is aan innovatie toe, het vereist een meer verantwoorde benadering als het gaat om lenen. Daar zetten we ons bij Tinka voor in: wij benaderen BNPL alsof het gereguleerd is. Niet voor niets dat we het slim betalen noemen. We beschermen onze klanten, zonder enige verborgen kosten of schimmige praktijken.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
Laatste Nieuws
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes