Tinka: betalen met eerste DOOH campagne
- Media
- 17 mrt 2023 @ 11:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 mrt 2023 @ 11:11
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf vandaag, vrijdag 17 maart, introduceert fintech bedrijf Tinka zich ‘met een natte T’ aan de Rotterdammers. Met haar eerste campagne in Nederland roept het fintech bedrijf de ‘buy now, pay later (BNPL) shopper’ op om slim te betalen met haar uitgesteld betalen service.
Tinka maakt het naar eigen zeggen ‘mogelijk voor consumenten om in winkels en online uitgesteld te betalen.’
Het merk is ontstaan vanuit Wehkamp en opereert nu volledig onafhankelijk, met meer dan 1 miljoen Nederlandse consumenten die van de service gebruik maken.
Naast Rotterdam zal de campagne, met verschillende uitingen, ook te zien zijn in andere grote steden, waaronder Amsterdam, Utrecht en Zwolle. Naast de DOOH uitingen zal de campagne ook te zien zijn op social media.
Digital-first bureau Media.Monks is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne, vanaf concept en creatie tot de inkoop van de media uitingen op social media en de verschillende locaties door Nederland.
Mischa Alexander, Chief Marketing Officer bij Tinka: ‘Het ‘buy now, pay later’ model is aan innovatie toe, het vereist een meer verantwoorde benadering als het gaat om lenen. Daar zetten we ons bij Tinka voor in: wij benaderen BNPL alsof het gereguleerd is. Niet voor niets dat we het slim betalen noemen. We beschermen onze klanten, zonder enige verborgen kosten of schimmige praktijken.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing