Tinka: betalen met eerste DOOH campagne
- Media
- 17 mrt 2023 @ 11:11
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 17 mrt 2023 @ 11:11
- Sjaak Hoogkamer
Vanaf vandaag, vrijdag 17 maart, introduceert fintech bedrijf Tinka zich ‘met een natte T’ aan de Rotterdammers. Met haar eerste campagne in Nederland roept het fintech bedrijf de ‘buy now, pay later (BNPL) shopper’ op om slim te betalen met haar uitgesteld betalen service.
Tinka maakt het naar eigen zeggen ‘mogelijk voor consumenten om in winkels en online uitgesteld te betalen.’
Het merk is ontstaan vanuit Wehkamp en opereert nu volledig onafhankelijk, met meer dan 1 miljoen Nederlandse consumenten die van de service gebruik maken.
Naast Rotterdam zal de campagne, met verschillende uitingen, ook te zien zijn in andere grote steden, waaronder Amsterdam, Utrecht en Zwolle. Naast de DOOH uitingen zal de campagne ook te zien zijn op social media.
Digital-first bureau Media.Monks is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne, vanaf concept en creatie tot de inkoop van de media uitingen op social media en de verschillende locaties door Nederland.
Mischa Alexander, Chief Marketing Officer bij Tinka: ‘Het ‘buy now, pay later’ model is aan innovatie toe, het vereist een meer verantwoorde benadering als het gaat om lenen. Daar zetten we ons bij Tinka voor in: wij benaderen BNPL alsof het gereguleerd is. Niet voor niets dat we het slim betalen noemen. We beschermen onze klanten, zonder enige verborgen kosten of schimmige praktijken.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Fremantle neemt productiebedrijf A... 23-03-2023
- ‘Streamingdiensten moeten 4,5% omzet... 23-03-2023
- Kijken, lezen en luisteren in... 22-03-2023
- Bindinc zet favoriete binge-series... 21-03-2023
- Spotler Group neemt Wireless... 20-03-2023
- Metropole Orkest verblijdt ook op... 20-03-2023
MarketingTribune Events
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day