Marjolein Denekamp nieuwe CEO Roularta Media Nederland
- Media
- 21 okt 2024 @ 10:49
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 okt 2024 @ 10:49
- Sjaak Hoogkamer
Marjolein Denekamp (1983) wordt de nieuwe CEO van Roularta Media Nederland (RMN), uitgever van EW (voorheen Elsevier) en magazines als Happinez, Flow, Plus en Truckstar.
Marjolein Denekamp, die ook deel gaat uitmaken van het management van het Belgische moederbedrijf Roularta Media Group (RMG), volgt Erwin van Luit op die eerder dit jaar vertrok. Ze start begin januari 2025 en gaat zich volgens de organisatie ‘bezighouden met de implementatie van de RMG-visie en -strategie in Nederland, die gericht is op digitalisering, innovatie, duurzame groei en partnerships.’
Denekamp is sinds 2018 werkzaam bij Hearst Magazines Netherlands, op dit moment als Chief Audience & Growth Officer. Eerder werkte ze bij verschillende digital agencies en bij uitgever Grüner+Jahr Nederland als Chief Digital Officer en Digital Strategist. Bij Hearst was ze verantwoordelijk voor de digitale transformatie van de (print)business.
Denekamp: ‘Roularta Media Nederland bezit een breed portfolio van topmerken met sterke communities en kent – tegelijkertijd - de uitdagingen om recente acquisities (New Skool Media, WPG), de digitale transitie en cultuursamensmelting vorm te geven. Ik kijk ernaar uit om samen met de teams in Nederland en België de visie van Roularta Media Group door te vertalen en verder uit te bouwen.’
Foto: Yvette Kulkens Photography
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Mercurs 2025: de genomineerden zijn bekend
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe Split Screen-reclamevorm
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid NU.nl en RTL Nieuws
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
Laatste Nieuws
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
- Ad Alliance en RTL testen nieuwe... 07-10-2025
- Stichtingen borgen onafhankelijkheid... 07-10-2025
- Mercurs 2025: de genomineerden zijn... 02-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes